Inlägg från: FluffyTina |Visa alla inlägg
  • FluffyTina

Vita hem

oj hittade ju en tråd till som passar mig. Hoppas man får hänga med här och kika och få inspiration.

• FluffyTina
    Daggdroppen skrev 2009-10-29 12:51:07 följande:
    Välkommen! Just nu är det tydligen sjukstuga i tråden, men vanligtvis är det nog mer betoning på inredning
    tack tack! det låter ju bra. jag kan ju lägga in om att jag har sjkt ont i armen efter vaccinet och att jag har 7 dagar kvar till bf. Det är nästan samma som att vara sjuk tycker jag. otymplig.
  • FluffyTina

idag ska det bli en rundtur till rusta och ikea för min del. Jag har bestämt att min dotters illröda rum inte ska vara den färgen. Hon trivs inte att sova där och jag kan lite förstå henne. Dessutom är inte röd färg någon bra färg att ha i sovrum.
    Så nu har jag valt att ordna det till kanske lite väl sockersött som behövs ändras om några år men jag vill att min dotter ska få ha ett riktigt sött flickrum.

en vägg ska få tapet med små rosor på i ljusrosa och ljusgrönt med vitt som bas. Den finns på rusta men kan inte se den på nätet. sedan övriga väggar ska ha matchande färger såsom den rosa och gröna färgen men även vita väggar.
    Heeeela rummet ska i alla fall ljusas upp ordentligt. Sen återstår bara golv. vet inte alls vad det ska vara för golv. Just nu är där en hemskt ful korkplastmatta. Helst villl jag att golvet ska vara ljust....aja, man får väl kika rundor.
    Tösens rum blir i alla fall det första rummet i huset som kommer donas med, fast att vi hade planer på andra rum före.

pums: din blogg knasar sig för mig idag. Kan bara se din mailadress m.m. Men inga inlägg.

• FluffyTina
    mage06 skrev 2009-10-31 19:12:14 följande:
    Johanna: Kolla på det här köket lite längre ner på sidan (om det nu går att komma inte eftersom blogger strular så in i h-e!)vittochbrett.blogspot.com/Hyllor och de där fina glasbehållarna...det ÄR ju fint alltså Peak: Ja sten låter faktiskt snyggast och mest praktiskt? Vi hade ljus marmor runt vår kakelugn när jag var liten kom jag på...
    är det din blogg? i så fall vaaaar hittar man de fina hyllorna med glasburkar?
Svar på tråden Vita hem