Inlägg från: JagOchHan |Visa alla inlägg
  • JagOchHan

Vita hem

Goddagens i tråden.

Hittade den nya för ett par dagar sedan - tänkte jag skulle plöjt igenom allt och kommenterat massor. Men märkte ganska snabbt att det bara var att glömma Herregud sicken fart ni skriver i!

Här är nya inlägg

dontletthebedbugsbite.blogspot.com

whittochcharmigt.blogspot.com

Nu blir det fortsättning följer i arbetsrummet. Medans barnen fortfarande sover.

• JagOchHan

Godmorgon i tråden.

Grattis till alla födelsedagsbarn Hoppas ni får en mysig dag.

Gummsan - ha vilket smart budget tips. Snacka om att här ska handlas skosnören, och kläs elsladdar !!
    Får kanske bli helgens projekt nu när alla barnen ligger med vattkoppor
    Skönt att få det överstökat men inte kul att se dom små helt bubbliga.

Nu ska här börjas målas pärlspont. Wish me luck.

• JagOchHan

hej i tråden.

jag tittar fortfarande in titt som tätt och försöker hinna med att läsa. Tiden springer iväg här och jag hinner inte alls med det jag skulle vilja vid datorn. Mycket pyssel och ommålning som gäller här hemma här nu..Julklappar osv.

Nya inlägg har det dock blivit efter ett par dagar utan att sitta vid datorn.

I farsdag present har jag köpt Far koppen från Julia. Super fin verkligen. Sen valde maken harley davidsson kalsonger från ullared när vi var där

Nu kallar yngsta igen så ...Dags att sticka

dontletthebedbugsbite.blogspot.com

• JagOchHan

Hej hej i tråden.

Ville kolla med er - eldstad, eldtunna vet inte riktigt namnet men en sådan som man ställer utomhus och eldar i. Gärna lite snyggare variant. Någon som vet vad det kallas och kanske någon butik eller hemsida man kan kika på.

Maken fyller år om drygt 2 veckor och jag hinner inte alls ut på stan och leta

Tacksam för all hjälp jag kan få

• JagOchHan

älsklingsdockan - ja så hette det ju hmm nää skåne bor jag inte i tyvärr. Får googla runt lite och se vad jag hittar. Tack för hjälpen

• JagOchHan

Godmorgon.

Pums fruktansvärda summor dom förväntar sig att man skall betala. Hoppas du gett dom en känga dom sent glömmer.

Nytt i min blogg

Kuddfodral

Svar på tråden Vita hem