mage06 skrev 2009-12-08 21:24:08 följande:
Som vanligt, runt hörnet
Japp, men vet inte riktigt varifrån de kommer. Alltså, jag vet att jag har köpt dem i en lokal liten butik men vet inte vilken leverantör de kommer ifrån. Jag har både bokstäver och siffror. Jag kan så klart köpa och skicka men de är rätt tunga... Säg till bara. Butiken har bara helgöppet men jag kan fråga i helgen var de kommer från.
Det var längesedan! Hur går det med huset och kärleken? Ja priserna på möbler på Tradera blir ofta helt galna. Jag tror att det känns lättare för folk att lägga ett bud till, och ett till...än att bara slänga upp närmare 4000 för ett skåp på Blocket. Kolla skrivbordet samma människa har i en annan annons, också fint men jag har inte plats
Ja det var verkligen länge sedan,har saknat er all här inne
Med huset så går det bara bra,full fart som sagt. Men är dessto mera stiltje på kärleksfronten
Ja en del saker på Tradera,oavsett om det är kläder eller möbler har en förmåga att stiga till skyarna......
Sitter på jobbet och sliter mitt gråa hår i tussar snart,det nya lönesystemet gör mig tooookig... Eller så är det jag som e trögfattad
Hoppas ni alla har en bra dag i vårt avlånga land
Kram till er från ett ruggigt och grått Norrland!!