Inlägg från: lindaiv |Visa alla inlägg
  • lindaiv

Vita hem

Hejsan alla goa & duktiga fixare jag har ingen blogg / inga bilder på hemmet mitt i galleriet heller Men brukar läsa eran tråd Å jag har en ÖNSKAN om att vara mitt hem inredningstrogen. Just nu så bar a insuper jag ideér  Å då gärna fr er alla!!!

en fråga .....

Mossa som ni plockar ute i skogen ni som gör det, hur gör ni lägger i frysen el för alla småkryp...... Jag vill ta in men vet inte riktigt hur jag ska göra ???

kram å keep up the good work..... så fint

• lindaiv

TACK.... för tipsen av "mossan djurfri" Prinsessan Leia, som du i din tur tydligen fått av Versan..... .

- Ska jag göra, har väldigt varmt vatten i kranen så det ska nog räcka !!

Prinsessan Leia..... har du målat/ skrivit Välkommen på bänken i hallen. annars kan det nog bli väldigt fint. Å vilak fina pyssel du gjort

Ang numberone å bebis soveriet..... förstår om du blir trött. Men som sagt bebisar sover lite som dom vill..... Men mitt tips skulle vara som nån annan sa vyssanlull tassar till sängen superbra. Fast dansa till 80-tals låtar brukar funka fint, el baa någon ganska hög musik som ni kan dans å "vyssa" till. bilbarnstol funkar superbra som gunga ( min dotter somnade alltid i den i soffan dm första månaderna i hennes liv ......

Kram å lycka till.

• lindaiv

Hej.... kollat lite på en del av era fina bloggar. Så mysigt  speciellt alla ni som  bor i hus. Min dröm, men tyvärr bor jag i förorten och hyresrätt *L*. Men har ialafall trätrall på balkongen så det blev fint mded mkt olika former av ljus på balkongen !!

En fråga om färg, sprayfärg...... vart köper ni era?

Jag har en vän som arbetar på biltema å hon tar med sig till mig ibland, men jag tycker att den är såååå Odryg, räcker inte till mkt.

Har ni några tips, el använder ni inte spray?

tycker det är så smidigt just till korgar å sånt smått.....

God fortsättning i förhoppningsvis fortsatt vitt sverige

Svar på tråden Vita hem