• versan

Vita hem

mage:
    När jag ska stoppa in en bild i Tråden så måste den först och främst ligga i galleriet.
    Sedan så ställer jag mig på bilden i mitt galleri & högerklickar då kommer det upp en ruta och där klickar jag fast KOPIERA.
    Sedan går jag tillbaka till tråden & skriver det jag vill och sedan lägger jag in bilden genom att klicka på Klistra in.
    hoppas det funkar för dig - Det gör det för mig.

• versan
    versan skrev 2009-11-14 17:25:44 följande:
    mage:När jag ska stoppa in en bild i Tråden så måste den först och främst ligga i galleriet.Sedan så ställer jag mig på bilden i mitt galleri & högerklickar då kommer det upp en ruta och där klickar jag fast KOPIERA. Sedan går jag tillbaka till tråden & skriver det jag vill och sedan lägger jag in bilden genom att klicka på Klistra in. hoppas det funkar för dig - Det gör det för mig.
    Hade gärna hjälpt dig men jag är inte inbjuden till ditt konto.
    Hoppas du lyckas med att få in fina bilder.
    kram
    Versan
  • versan
    nica83 skrev 2009-11-15 20:34:12 följande:
    Hejsan! Var evigheter sen jag hade tid med inredning tyvärr Är nyexad ekonom och arbetar alldeles för mycket Men nu ska sonen snart få ny säng, bort med spjälisen och in med en säng som ska hålla fram till skolstarten iallafall. Tänkte då be er snälla och duktiga om lite råd... Då vi har en 80x200 resårmadrass liggandes som inte alls är sliten tänkte vi att den kan vara ekonomisk och bra att använda i den säng som sonen ska ha. Måttet är tyvärr lite svårt för sängstommar... Vad tror ni om Hemnes dagbäddstomme från IKEA? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50080315I vitt tänkte jag nog även om jag gillar den mörka också. Men funkar denna som en barnsäng? Någon som har den i ett barnrum? Smart med förvaringen under i alla fall tycker jag, och den är ju fin fin. Lite tjejig kanske dock?
    Den är superfin & praktiskt. Vi har den i dotterns rum & den slukar mängder med leksaker.
    Vi byggde in den med bokhyllor Så hon fick en sänghimmel så hon kan göra en koja. Kolla i galleriet om du vill se.
    Vi rekomenderar den verkligen som Permanent säng. 
  • versan
    versan skrev 2009-11-16 13:23:37 följande:
    Hihi.... satt och surfade lite och hamnade på Tradera och en annons.skratt...Läs innehållet. Men sen nör jag fortsatte läsa så var det inte riktigt så hemskt som från början.. www.tradera.com/Mina-Favoriter-10-NIGHT-BINDO...
    Och inte kan jag skriva som folk heller.
    Nör=när
  • versan
    lindaiv skrev 2009-11-16 15:17:20 följande:
    Hejsan alla goa & duktiga fixare jag har ingen blogg / inga bilder på hemmet mitt i galleriet heller Men brukar läsa eran tråd Å jag har en ÖNSKAN om att vara mitt hem inredningstrogen. Just nu så bar a insuper jag ideér  Å då gärna fr er alla!!!en fråga .....Mossa som ni plockar ute i skogen ni som gör det, hur gör ni lägger i frysen el för alla småkryp...... Jag vill ta in men vet inte riktigt hur jag ska göra ???kram å keep up the good work..... så fint
    Prinsessan Leia skrev 2009-11-16 17:23:54 följande:
    lindaiv, frågade samma sak och fick rådet....spola hett vatten på den ett tag så dör dem. Sen la jag dem på tork. Och jag har inte sett ngr kryp än GumsanBild finns nuwww.familjeliv.se/hem/prinsessan_leia/gallery...Som sagt behövs slipas och målas...skulle gärna göra det. Fick en liten idé då jag satt och tänkte på den...och så skulle man kunna skriva Välkommen på den!
    Hehe.... Exakt.
    Bra råd va.

Lindaiv: Skippa frysen. Dör dom rackarna inte ute när det är -30grader ute så dör dom INTE i frysen.
    Varmt varmt vatten tar däremot död på krypen.
    Och då menar jag det hetaste vattnet du har i kranen.
    har du fesljummet vatten så koka upp vatten och häll på men ta INTE kokande vatten utan låt vattnet bli så varmt att du Inte stoppar fingret i pannan.
    Då är det perfekt att hälla på mossan.
    brrr.... hatar kryp i mossa.
    Har jobbat med blommor i massor av år så man har tips att dela med sig av. 

• versan
    mage06 skrev 2009-11-16 20:47:30 följande:
    Stackars krypen
    Ja visst är det!
    Sorry är dom inomhus så råkar dom ut för den omilda behandlingen.
    ÄR dom utomhus så får dom vara ifred.
    Förutom myggen då...{#lang_emotions_cool} harkel.... dom får sig en smäll så fort dom landar på mig.

• versan
    Pums skrev 2009-11-17 12:18:29 följande:
    Lite för och efter bilder på ett skåp i bloggen!!snovitadrommar.blogspot.com/
    Herregud Pums Vad SNYGGT det blev.
    Grymt imponerad av dig & "Lill Knut"
    Avundsjuk så det skriker om det.
    Jag Älskar det färdiga resultatet.
Svar på tråden Vita hem