Vita hem
Ewis skrev 2009-11-13 18:39:16 följande:
Hej hej alla vitahemmare! Jag är en mycket gammal anhängare av denna tråden men får erkänna att det var super super länge sedan jag var in på
FL men har börjat så smått att läsa lite här igen, särskillt då denna tråd och jultrådar. Alltid när jag känner att jag behöver insperation så hamnar jag i denna underbara tråd! Just nu söker jag insepration till ett arr. på silverfat med lite större blockljus med siffror på till advent och ett arr med många olika ljusstakar på en silverbricka. Är det någon som har någon bild att visa? Jag saknar verkligen alla bilder som visades förr i tråden. Trevlig kväll!
Hej!
Namnet på dig minns jag
Har du inga gamla tidningar att kolla i. Jag letade som ett tok efter ett gammalt nummer, Lantiv nr 11 2007 idag och snabbtittade igenom flera tidningar på samma gång. Där fanns ju nog en hel del!
(Jag letade annars efter nr 11 just för att det finns så bra recept i den. Flera som blivit julfavoriter här hemma. Och såklart låg tidningen i bak-skåpet, längst in och inte med de övriga tidningarna...)
Jag saknar också bilderna här! Tror det beror på att många bloggar nu sistället och inte orkar lägga in dubbelt...