Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

Fröken vit, jag har varit med om det skräcksenariot, 2 döttrar som kräks och en liten i magen som gör mamma helt orörlig
    fy vad hemskt
    som tur va det runt 12 på natten så jag hade inte hunnit somna då
    den anda börjar kräkas, kaskader. Sen kommer den andra igång. De delade rum då och jag visste inte Hur jag skulle fixa det. Lät dem kräkas på golvet och ringde hem maken fr jobbet (jobbar natt) dock tog det sådan tid så jag hann städa undan..tog över en timme
    usch inget jag vill göra om

nu far jag hemåt fr en tuff jobbdag, borde varit hemma men man är oftast efter klok, sen ska vi kolla på när Fröken Wilma är världens vackraste Lucia!!!

• Prinsessan Leia

Ang Råttproblem, fick höra fr en kollega idag som är mkt insatt i sånna fall
    att Wienergum är det bästa, doppa dem i vatten först så de blir kladdiga
    råttan fastnar då där och man slipper illa lukt i väggar (luktar så illa att du till slut river upp väggen för att ta bort råttan, jag vet tvingade pappa och göra det när vi bodde hemma. och sen kan lukten sprida sig enormt fr råttan)

ang lucian, givet va hon vacker som en Riktig Lucia, vackrast! läste sin vers långsamt tydligt och med anddakt
    och med nyfärgat hår va det pricken över i:t för flickan..alla tjejer sa ÅÅÅ va fin du är i håret när hon kom. Ni må tro att det lyfter min lilla stora tjej som suktar efter att få vara Ena av Dem

Bilder kommer Givet!!

• Prinsessan Leia

här faller snön så vackert
    åååå då vill jag ju inte sitta på jobbet utan va hemma, ute och leka med barnen. Krupa upp i soffan och titta på en härlig barn julfilm dricka varm chocklad och äta ostsmörgåsar
    åååå allt va då bättre förr för då hann man sånt!!
    håller tummar o tår att det stannar till jul!!!!!!!!

• Prinsessan Leia

en liten varning bara
    minns inte vems blogg jag va inne på igår men fick då varning om att den spred virus...och nu i morse va hela vår hemdatorn craschad..
    så flickorn kolla upp era bloggar!!

• Prinsessan Leia

vet inte alls hur man kollar, men man kan nog köra virus programmet. Grejen är ju att man kanske är inne på fler än en dator när man kollar sin blogg osv så det behöver ju inte va sin hemdator

nåväl bara så man har xtra kolla
    jag hoppas maken kan fixa våran, som tur har jag alla bilder kvar i mobilen!!

snart snart julafton, underbart!!!
    idag ska granen in och pyntas och massa julgodis ska stå på borden ljus ska brinna och julmusik strömma ur spelaren!

• Prinsessan Leia

brrrr
    -18 när vi vakna i morse vid nio
    KALLT!!!
    men vi trotsa kylan och åkte till stan så fick barnen köpa sina julklappar till varann
    mysigt men jobbigt med allt folk
    min hals har sagt upp sig, väser bara fram ngr ord...JOBBIGT
    känner mig allmänt kass och ingen ork alls skit oxå rent ut sagt har ju tusen och åter tusen saker att fixa, ingen julkänsla alls när man är sjuk

Svar på tråden Vita hem