Vita hem
Jag slänger in en fråga här, ot men eftersom det finns många föräldrar här så... E:s extraoverall har blivit för liten och i morse fick hon panik i den stackaren

Jag tycker föresten att det låter gott med vaniljkesella i bullarna! Jag såg mig själv i spegeln på hotellet i helgen och har nu bullstopp Äldsta dotterns pojkvän är bagare och vi får kassvis med bullar, Wienerbröd och allsköns konfekter varje vecka och jag KAN INTE låta dem vara. Så nu delar jag ut dem till grannarna
Förlåt att jag gjorde det här till en overalltråd:-O
Hej på er i kylan! Jag har precis varit ute ett par timmar med barnen och nu fryser tårna... Men så skönt med lite ljus och sol!
Vilket jättefint pepparkakshus Versan! Duktigt! Nu får jag också lust att "bygga" ett *fniss*
Pums: Verkligen tråkigt med din vän... Jag har aldrig varit med om något liknande med vänner men kan föreställa mig att det kan vara en liknande känsla som efter ett uppbrott från en kärlek och det har jag tyvärr varit med om... Vilken besvikelse och vilket svek...från någon du trodde att du kände...
Fluffiga: Vi är väldigt sparsamma med julklappar till barnen. De har och får så mycket så vi vet inte var vi skall göra av allt... Jag har köpt en jättesöt våningssäng i fil de fer till tjejerna att dela på och skall sy lite sängkläder till den. Sen har E länge gått och trånat efter de där mamma-barndjuren som man kan byta icas bonuscheck mot. Hon har så snällt lagt tillbaka dem varje gång jag sagt att hon får önska sig i julklapp så de måste hon nästan få Och nu har jag fått en check också
Jag tycker att det låter bra med det du köpt... En liten väska kanske att bära runt saker i, det är populärt här
Guuu, vad ni är duktiga och bakar...jag blir sämre och sämre för varje år med det...kanske för att jag varit gravid och fött barn de senaste åren
Just nu viker jag bara papper med min origami-bok...så mycket att min äldsta dotter på 20 sa att hon ville ha en vikt samurajhatt i julklapp när jag frågade vad hon önskade sig, hmmm, jättekul
Nu skall jag göra små värdinnegåvor av mitt vikpyssel med godis i för vi skall på middag ikväll
Nytt, fint hus i bloggen (inte mitt hus tyvärr)
www.noamajahemma.blogspot.com