• Pums

En liten tanke på det här med att man skriver här så fort som man gör inlägg i bloggen,
    känner sig lite tjatig mellan varven om ni förstår hur jag menar?

De bloggarna jag gillar har jag på länk på min bloggsida eller så följer jag dom på blogglovin, enklast att då följa dessa så man inte missar något inlägg.
    Jag behöver inte med andra ord läsa här för att veta att det finns nytt att läsa.

Funderar på att sluta skriva här varje gång det finns nytt i bloggen så kanske de som har intresse att följa bloggen kan få uppdateringar på annat sätt.

Vad tycker ni?

• Pums
    Bellevue skrev 2009-11-22 10:19:36 följande:
    Jag har lagt till att jag vill följa en blogg på bloglovin men det verkar inte funka Jag tycker inte du är tjatig men det ska ju kännas bra för dig också. Jag ska nog göra som jag hade förut, i bokmärkesmenyn hade jag en mapp som hette "Bloggar jag följer" eller nåt sånt och alla bloggar som låg i den tittade jag igenom varje dag. Går fort så länge det inte blir för många.
    Gör det inte?
    Har jag gjort något fel då kanske?
  • Pums

Själv så väntar jag just nu på att min mamma ska komma och hämta upp mig när som helst, vi ska ha en dag helt för oss själva.
    {#lang_emotions_smile}
    Shopping står på schemat!

Mannen blir hemma med lillen och det är rena rama lyxen för mig att få gå i affärer på egen hand utan en vild ettåring i hasorna.

• Pums
    Ari Gold skrev 2009-11-23 17:34:06 följande:
    Mycket nöjd. Det är ju inte en smeg direkt, men en smeg kostar å andra sidan inte 500 spänn.Färgen är inte riktigt så pastellig som det framstår på bilden, lite tonad mot gråbrunt. Samma färg är på panelen bakom fläktkåpan (tradidtionellt gammalt färgpigment)..
    Fint!!
    Villa Nordåker skrev 2009-11-23 19:40:58 följande:
    God kväll!Här var det lugnt, kanske är det fler än jag som väntar på att börja adventspynta. Jag hoppas min pyssellust/inspiration ska komma tillbaka då, känner mig lite deppig just nu.
    Varför deppig?
    Bellevue skrev 2009-11-23 15:14:13 följande:
    Woohoo! Gardinen har kommit, ska hämta när maken kommit hem. *Ivrig*
    Skoj!
  • Pums

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra.
    Jag tycker senaste tiden har varit lite tråkig och tung i största allmänhet.
    Men så idag var jag iväg med min mamma på tu man hand medans mannen tog hand om lillen hemma.
    Det blev en shopping dag i lite olika affärer. Har kollat allt från klädaffärer, inredning, skor och ikea.
    Köpt lite smått och gott dels till mig själv och dels till hemmet.
    Varit super mysigt att få vara själv med mamsen!
    Så när vi framåt eftermiddagen vände hemåt trodde jag inte att dagen kunde bli bättre, men visst blev den det.
    För jag hade då helt oväntat fått en present av min moster. En Odd Molly tunika!!
    Tjooohoo säger jag bara!!!!!!

• Pums
    Bellevue skrev 2009-11-23 21:31:48 följande:
    Hahahaha! Herregud vad du är rolig!! Klart den är vild, tänk vad vilse den ska känna sig, du får berätta för den att den ska sova eller vad dom nu brukar göra på vintern
    Ja, känner mig lite hemsk men den är i insektshimlen nu....
  • Pums
    Villa Nordåker skrev 2009-11-24 05:57:53 följande:
    Hej!Jag förstår precis vad du menar, jag har väl med haft en mindre paus från fl och inredning. Jag läser på fl men har inte skrivit så mycket som jag brukar, känns inte som jag tillför något.Jag hoppas du får lite andrum, det är du värd.
    Anton2005 skrev 2009-11-23 22:25:37 följande:
    Hej, hej...länge sen jag kikade in här nu (hoppas ni kommer ihåg mig)Ibland behöver man en paus men nu tror jag att det får vara slut på den :) Det börjar lugna ner sig på jobbet och jag börjar längta efter jul. Hoppas på att hinna kika in här och hänga med lite igen. Har även lyckats blogga lite på sista tiden :)
    Jag gillar att ni är här även om ni har paus från inredningsbiten. Alltid trevligt att dela tankar med likasinnade!
Svar på tråden Vita hem