Inlägg från: Gummsan82 |Visa alla inlägg
  • Gummsan82
    Daggdroppen skrev 2009-11-20 13:07:15 följande:
    Åh, nu känner jag mig så dum.Min mamma ringde i förrgår och undrade om vi skulle göra ngt speciellt i helgen eller om de kunde komma hit. Någon klocka ringde i bakhuvudet att det var ngt vi tänkt göra på söndag den 22.11. Igår kom jag på att det säkert var att vi hade tänkt åka till min ena bror med fru men det hade lämnat öppet vad jag minns och vi hade bara pratat om eventuellt och "i helgen". Alltså inget datum. Någonstans ringde trots det en klocka om att det kanske ändå inte var de ursprungliga planerna... Men då jag inte kom på vad det var så bestämdes det att mamma och pappa kommer hit imorgon och så far vi alla till brorsan på söndag eftermiddag/kväll. Allt ordnat och klart. Tills nu. NU kom jag på att det var ett 2 årskalas vi skulle på på söndag. Så nu fick jag ringa och ursäkta för mitt klåperi. Mamma är säkert lagom glad för hon hade tänkt bjuda främmande hem till de ifall vi inte skulle ha passligt. Och nu börjar det bli i senare laget...  Alltså gick min förvirring ut över de.Suck.Jag är trött tydligen.
    Sånt är så pinsamt... har gjort nått liknande ett par gånger... inget kul.
    Hoppas det löser sig och att ni inte blir osams.
  • Gummsan82
    Videli skrev 2009-11-20 11:13:22 följande:
    Fiin, hur ska du pynta den?
    Har du nån idé på vad jag kan pynta med?
  • Gummsan82

Hej på er...

Här hemma är det totalkaos... både i huset och i min hjärna. Barnen lyssnar inte ett skit, de klättrar och river i allt som de inte ska. Det är betongdamm och skräp i hela huset. Allt vi hade i köket står i lådor och kassar på altanen. Det står tre stora bitar bänkskiva i vårat sovrum...
    Kan man få renoverinsdeppression? Tålamodet är efter ca 5 veckor av renovering nästan obefintligt, gråter och skriker istället för att prata.
    Maken slog nog spiken i kistan idag... han hand-bilade (stämjärn och handslägga) fran vattenrör i väggen i badrummet och lyckas brôta sig igenom väggen in till kontoret, som ligger vägg-i-vägg med badrummet. Jag tappade bokstavligt talat huvudet och ställde till en jäkla scen, med svärfar närvarande...
    Så nu måste vi renovera där inne med... jävla skit!

Och inte har förkylningen släppt heller...

Och så måste vi fixa med tackkort, de blir året julkort, och förstoringar som ska bli julklappar. Men maken är föga intresserad...

Fasen... jag är så trött på allt just nu... inget känns roligt. Hade tänkt börja julpynta i veckan så allt var klart till advent men det verkar skita sig det med.

• Gummsan82

God morgon tjejer!

Vad händer hos er i dag då?

• Gummsan82
    mage06 skrev 2009-11-23 12:55:24 följande:
    Var det du som vann? De var jättesöta annars finns det släta glasmanchetter lite varstans, Indiska brukar ha, Claes Ohlson har säkert... Trevlig tapet och fint kakel, gillar det där fasettslipade kaklet mycket! Kul!
    Nej jag vann inte.. de kändes lite "too much". Släta blir nog snyggast som du säger. Budar på några smäckra i mässing. Clas Ohlson och Indiska säger du... det måste undersökas!
Svar på tråden Vita hem