Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem

Nu verkar FL strula för mig... Det står att Pums skrev sista meddelandet men när jag går in här så är mitt svar till gummsan det sista

• numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 12:20:55 följande:
    Det ligger ju en skoaffär utanför Gekås, Sko-Boo, har de bra priser? Eller har de en sportaffär där med? Behöver köpa mig ett par bra promenadskor. Menar om de är billiga där nere för då väntar jag med att kolla här hemma.
    Har inte varit på sko-boo, jag brukar gå på Sko Kanonen som ligger där HM låg förut. Där har dem masssa fina skor till super priser. Finns även en del märkesskor...
  • numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-20 13:40:43 följande:
    Ligger det inte nån sportaffär där i närheten?Har de märkesskor på SkoKanonen?
    vet faktiskt inte med sportaffär, men sko kanonen har lite nike å så nåt mer
  • numberone
    Lillismaj skrev 2009-10-21 13:12:33 följande:
    Hej alla! Härlig tråd! Jag har precis börjat förvandla mitt hem till vitt. Sovrummet blir i bondromantisk stil. Har vit sänggavel, vitt överkast och undrar om ni har tips på var jag kan få tag i fina sängbord? Det behöver inte vara klassiska sängbord.Har fastnat i mitt letande så lite hjälp uppskattas myycket!
    Dessa tycker jag är väldigt fina och enkla http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90121234
  • numberone
    13 år emellan skrev 2009-10-23 07:11:10 följande:
    Hahaha...Jag fick ju min första redan som 20-åring men jag minns det ändå. Fats flest vuxenpoäng kändes det som om jag fick när jag tog kökortet (då var jag 30 år)
    hihi, ja nog ger sånt vuxenpoäng alltid.... Jag sitter nu med i en festkommitté till nästa år då dagis har 20 års jubleum.... jag ska då alltid blanda mig i saker
Svar på tråden Vita hem