Inlägg från: K a j s a s |Visa alla inlägg
  • K a j s a s

Vita hem

Usch för alla sjukdomar! Stackars er allihop, jag lider med er! Jag hade mitt år 08/09 med alla möjliga och omöjliga sjukdomar. Så jag har haft mitt för lång tid framöver! (peppar, peppar)
    Lillans cysta i knät behöver förmodligen inte opereras nu heller. Den är stor och måste hållas under kontroll, men den kan gå tillbaka av sig själv. Skönt! En operation till är vi inte jättesugna på...

Idag har jag fixat färdigt mitt vardagsrum. Nu är jag NÖJD! Kan ni tänka er? Tänk att ombytliga Kajsa kan bli nöjd någon gång!! Helt otroligt! Nu ska det få vara så här läääänge. I alla fall veckan ut!

• K a j s a s

Villa Nordåker skrev 2009-10-29 17:21:04 följande:

Kajsa, vad kul att du är nöjd, blev det tapet?Jag måste ha missat att lilla M har en cysta i knät, hur märkte ni det?
    Nej det blev ingen tapet. det blev en tygtavla iställlet.

Cystan är stor så den syns väl och känns ännu bättre. den sitter i knävecket och är fylld av ledvätska. Inte så vanligt att barn får sådana så de kollar henne noga. Känns skönt.
  • K a j s a s

Nu ska jag baka kladdkaka. *mums*
    Fy så mörkt det är!!! Dagen är slut kl 17 känns det som. *gillar sommaren*

• K a j s a s
    Peak skrev 2009-10-29 17:35:43 följande:
    K a j s a s skrev 2009-10-29 17:29:36 följande:
    hihi här kunde du inte frestas för en gångs skull (blir ju alltid sugen när folk skriver så..) För jag tog just ut min ur ugnen!
    hihi Men min är nog godare! hihi

Villa Nordåker skrev 2009-10-29 17:32:37 följande:
    Lättare med tyg om man vill förnya, men det händer väl inte dig Usch låter inte kul men tur att de kollar den.
    Nej kan jag aldrig tänka mig!
  • K a j s a s
    Daggdroppen skrev 2009-10-29 17:53:29 följande:
    Hihi Kajsa! Så det BLEV en tygtavla ändå? Vill se bilder!!! (saknar annars din blogg!)Numberone: Vad skönt! Hur länge var ni intagna? Jobbigt att vara ifrån storasyster antar jag Isolering är inte kul. Jag var också på det med W en gång. Hade till och med toaletten i samma rum, alltså I rummet utan vägar eller skynken. Det var lite olustigt. Mitt i allt kunde ju ändå skötare komma in...

Ska fota lite imorgon nu när det äntligen är klart. Men jag säger som vanligt, det är nog lite för "modernt" för mångas smak härinne. Men det bjuder jag väl på.

Hemma igen efter en löparrunda med grannkarlen. MIn kompis sambo har tjatat och tjatat att jag ska följa med ut och springa. Jag har alltid haft ngn ursäkt. men idag följde jag faktiskt med, och det gick bra. Sprang ju inte direkt ifrån honom men han sprang inte ifrån mig heller. Nu blir det kanske slut på hans tjat i alla fall.
  • K a j s a s

Gummsan82 - det är jätteskönt att motionera. Började satsa hårt i somras. Har motionerat 8-10 timmar i veckan nu. Det ger resultat. Har aldrig varit så frisk förut. Det var väl ungefär den tiden jag la på min blogg och försäljning av mina verk tidigare. bättre att lägga tiden på sin hälsa istället! Gud, så käck jag låter. Inte meningen!

• K a j s a s

Hej hopp!

Villa N - Jag springer, spelar golf och promenerar. Växlar med lite styrketräning.

Gummsan - Man kan säga att jag har lagt ner den. Den ligger kvar vilande ifall jag någon gång skulle få för mig att börja blogga igen, men det verkar inte som om det blir så.

Nu har jag lagt in ett par nya bilder i mitt galleri. Men jag varnar för färgchock! Inget för den som bara gillar vitt alltså!

• K a j s a s

Villa N - Det är Mairo. Tack förresten

Versan - Jönköping här. Tack

• K a j s a s
    Gummsan82 skrev 2009-10-30 11:20:46 följande:
    Jättefint! Fast så mycket färg var det ju inte... var beredd på mer Kan man gå in och kika på/i bloggen?Ni bodde väldigt fint förresten! Men jag tyckte nummrena på husen kom i lite konstig ordning... eller så var jag snurrig!
    Tack.
    Husnumrena följer som de ska, det är jämna i yttervarvet och ojämna i innervarvet. Och det är så många fler i yttervarvet så då hamnar liksom inte numrena mitt för varandra. Så jag förstår att du blev lite snurrig!
    JAg har tagit bort nästan alla bilder i bloggen, så det finns inget att se där.
  • K a j s a s

Villa N - Usch då! Skönt att han ändå mår hyfsat. feber och hosta kan ju vara H1N1, men vet ju inte. Min lilla dam fick just feber också. Hon har hostat och snorat i 3 veckor, lite rädd att det blivit en bakteriell infektion nu. Får väl avvakta och se hur det går.

• K a j s a s

villa n - Hosta brukar ju komma lite smygande. Går det svininfluensa i gnosjö? Det låter ju nästan som om det skulle kunna vara det. hua!
    T går i tvåan faktiskt. Hon har blivit stora damen verkligen!

• K a j s a s

villa n - Hosta brukar ju komma lite smygande. Går det svininfluensa i gnosjö? Det låter ju nästan som om det skulle kunna vara det. hua!
    T går i tvåan faktiskt. Hon har blivit stora damen verkligen!

• K a j s a s

Johanna - Kul att se dig!

Här blev kvällen och natten tuff. Mira kräktes i nya soffan och fick ont i örat. Öroninflammation för första gången i hennes liv! Stackars liten.

• K a j s a s

Villa N - hon mår bättre nu än i natt. Just nu är hon uppe och "städar". En duschflaska och en svamp är roliga! Skönt att Jacob mår lite bättre också!
    Har själv varit och shoppat lite på A6. Beställt nya utelampor och köpt mig lite nya kläder. Skönt att shoppa helt själv, man får så mycket gjort.

• K a j s a s

Hej på er! Kul att se fler "gamla" ansikten tillbaka! Och nya med!

Min fyra-åring blev ordentligt sjuk i helgen. Så det blev sjukhuset till slut i alla fall. Hon har dubbelsidig öroninflammation och lunginflammation. Så nu går hon på stark antibiotika. Idag ser jag en tendens att febern går ner. Skönt. Men hon hostar så det river i hennes lilla kropp. Tror hon ska hosta upp lungorna! Stackars liten höna. Så jag blir hemma denna veckan också. Stora tjejen har också haft feber i helgen , men hon mår mycket bättre idag. Så det kanske blir ordning på torpet här också!

Svar på tråden Vita hem