Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem

Pums skrev 2009-12-02 09:54:01 följande:
    Har precis skickat iväg ett mycket långt mail till en vän till mig.Vi har länge varit varandra mycket nära men sista året har vi glidit ifrån varandra.Nu lättade jag mitt hjärta om skrev ner allt jag kände att hon hade gjort som jag var besviken över, vilket nog kommer chocka henne.Svårt att beskriva så här kort men hon kan vara väldigt dominant och det kan vara ok men när det sen inkräktat på både mitt bröllop som var i juni och sen jag fick barn så känner jag att jag blivit så besviken.Jobbigt men tror det bästa är att jag nu skrivit ner allt till henne så får vi se vad som händer.

Hoppas det löser sig, annars får du helt enkelt "göra slut" med henne.
  • Sagalin
    Pums skrev 2009-12-03 06:14:02 följande:
    Godmorgon!!Idag händer inte så mycket förutom att jag behöver städa. Lillen har gått lös med russin och riskakor i hela huset!Om jag får tid över så ska jag upp med en "tavla/ram" på väggen som jag gjort för en tid sen.Sovit lite oroligt några nätter nu, haft hemska mardrömmar om mitt barn.Ena natten så drömde jag att någon slet in honom i en bil och försökte kidnappa honom.Och inatt drömde jag att han föll i vattnet som var jätte grumligt och sjönk till botten. Jag hoppade i och letade efter honom förgäves.Ja som sagt, hemska mardrömar....huuua
    God morgon!
    Det har precis varit fullmåne och det kan påverka sömnen en hel del, jag märker det på barnen.
  • Sagalin
    Gummsan82 skrev 2009-12-03 21:49:58 följande:
    På tal om julklappar så köpte jag nyss detta till vårat fina nya kök...www.tradera.com/Tavla-skylt-brada-i-tra-lantl...www.tradera.com/ADVENT-koks-handdukar-shabby-...Har även köpt dessa sen innan av samma säljare...www.tradera.com/-NYVARA-Stjarnor-dekoration-shabby-chic-lantligt-J UL--auktion_101965015www.tradera.com/-Stjarnor-dekoration-shabby-chic-lantligt-JUL-adve nt--auktion_101966098#pic
    Nu kunde jag inte se de två sista sakerna men skylten och handdukarna var fina.
  • Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-03 22:26:43 följande:
    snart kommer lite nytt i bloggen...kul o veta vad folk gör, ni tycks ha så mkt tid. Ni hinner så himla mkt, här står det mest still nu...igenJäkla deprission aldrig känt av ngn så väl förut, hoppas d vänder snabbtTog en låååång tur med Valpen förut kikade i fönstrena och kunde glädja mig åt att hos mig är det då mer jul i fönstrena. Har folk blivit lata? lr är alla arbetsnarkomaner??
    ehh, du har väl hunnit med massor på kvällarna med att måla och spackla?!
    Jag gör saker i perioder, just nu har jag en svacka men hoppas hinna med lite innan det blir jul.
    I eftermiddag ska jag och barnen baka pepparkakor, har gjort egen deg för första gången.
  • Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-12-04 10:17:50 följande:
    Villa Nordåker- Hej hur är det med dig? Har du kommit ur din svacka än? Här börjar jag bli riktigt pysselsugen igen och fixa o greja lite här hemma känns oxå skoj men sen räcker ju inte tiden riktigt till, det är datatiden som ryker så bloggande o sånt hamnar lite vid sidan av
    Hej!
    Allt är bra med mig och familjen.
    Jag har lite svårt att få tiden att räcka till, men i eftermiddag blir det pepparkaksbak och jag ska försöka hinna pyssla lite med julkorten i helgen.
  • Sagalin
    Daggdroppen skrev 2009-12-04 20:01:02 följande:
    Gör isåfall som det står och då kommer du till blogger och där står det typ lägg till gränssnittskomponent och då är det bara att klicka där. 2 enkla klick alltså! Nu har jag tagit bort ordverifieringen i min blogg så att det ska bli lättare att kommentera. Har hört att många haft svårigheter med det.Nu blir det idol!
    Jo jag ser den texten men jag fattar inte vad jag ska trycka {#lang_emotions_undecided}
  • Sagalin
    Villa Nordåker skrev 2009-12-04 20:04:14 följande:
    Jo jag ser den texten men jag fattar inte vad jag ska trycka
    Ehhh, jag hade visst inte tryckt på knappen{#lang_emotions_embarassed}, nu ska jag läsa hur man gör
Svar på tråden Vita hem