• Videli

Vita hem

Godmorgon!

Villa N,
    Kul med loppis, måste nog oxå ta mig till en. Måste hitta ett gammalt bord NU. Har inget flyt på blocket just nu och måste hitta ett till nästa helg då vi ska ha storkalas Vides 2 års dag. Sålde ju av mitt förra soffbord , såå det är liite tomt utan

Har du hunnit tagit någon bild på din jacka? *nyfiken

• Videli
    LissAnna skrev 2009-11-07 20:28:35 följande:
    Jag gillar sådana lampor.
  • Videli

Villa Nordåker skrev 2009-11-11 11:43:25 följande:

Videli, hur går det med lokalen du visade för ett tag sedan?
    Är fortfande den första att skriva kontrakt med lokalen. Men hela huset är ju till försäljning och tyvärr har säljaren gått ut lite förhögt. Men hörde nu av mäklaren att dom hade gått ner i pris, så hoppas hoppas allt löser sig snart.
  • Videli

Jag tog bort alla prestationsfällor i bloggen. Bliderna bryr jag mig inte om.
    Men besöksräknare och andra effekter som alla lägger in. Jättefint hos andra. Men jag orkar inte hålla mig uppdaterad på allt så jag valde att ta bort allt.

Så jag kör den REN. Tog även bort komentarinläggen men då var det några som blev missnöjda så jag tog tillbaka den. Men bryr mig egentligen inte om folk skriver komentarer, då jag själv är urdålig på att lämna avtryck. Jag lägger mest ut bilder för min släkt som följer vår renovering här hemma och dom har ingen aning om hur man skriver i en blogg

• Videli

Phuuu

Helt slut efter Vides födelsedagskalas idag. Tur i otur så var det några gäter som låg hemma i svininfluensan.
    Så nu får vi äta tårta, dagar i sträck!

Nu ska jag läsa lite om er...

• Videli

Väggord...

Någon som har det hemma? Hur har ni gjort det, på fri hand eller schabloner?

• Videli
    Daggdroppen skrev 2009-11-14 21:07:29 följande:
    Videli: Tänkte på dig idag Watt & Veke har en julstjärna 92 cm i diameter, vit, som kostar ca 608 kr. Är det något för dig? För visst sökte du en större stjärna? Vill du ha ännu större?
    Gullig du är... Hittade en på Granit som är 120 cm som nu sitter uppe på jobbet
Svar på tråden Vita hem