Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

Johanna
    Jätte fint! En fråga bara, hoppade ni fogen mellan kaklet (ser så ut) vi funderar på det men är inte helt säkra iom vattnet...gjorde ni d själva lr anlitade expert? (som sa att det va ok att skippa fog över vatten)

• Prinsessan Leia

Njutit av helgen
    Igår så kratta vi löv, shit vilken träningsvärk jag har idag
    Fixat och donat lite, ska sätta igen en dörr in till tv rummet..blir nog bra
    Idag va jag och shoppa med dottern den största. Hon har sålt jultidningar och tjänat 3500kr!! och de ville hon shoppa upp idag så ni må tro det blev glittrande ögon när hon kunde ta allt hon ville va tom så snäll så hon köpte pkt till små systrarna och pappa som va hemma!
    jag ska vila ikväll, sen blir det fixar vecka!!

• Prinsessan Leia

pums
    för mig funkar inget med mjölk, vitt bröd (kan funka ngn enstaka ggn) xtra fett som strips på McD pizza osv
    kyckling lever jag på! iofs det enda jag verkligen gillar
    stress får magen att hoppa upp i halsen och vända,,,
    men nu vet jag iaf vad som är fel o vad jag ska utesluta. jobbigt de första 5 åren då jag inte fick ngn som helst hjälp och ingen visst vad som va fel
    får dock enorm halsbränna...

hann med lite julshopping idag!
    Lite julklappar och så lite julpynt
    men mkt vill ha mer
    men är inne i en ond cirkel av smärta och trötthet, det hänger nog ihop
    fjäskat för mamma om ett litet bord de har med pigtittare som skulle gör sig kanon i vitt och på min mellandotters rum
    hehe
    sms henne så här, är det så att du råkat tröttna på det redan i morrn så kan jag hämta det då
    måste finna lite små projekt att hugga tag i,.
    snart jul, och då blir det julpyntning!!!! massa
    bäst å se till att allt finns hemma innan....
    nu sängen
    Natti natt folk

• Prinsessan Leia

Belllevue japp på tisdag smäller det

Miss Goldie, min lilla har en hemsk förkyldningsastma, lr hon har det tom när hon inte är förkyld. Beroende lite på vädret och så..då borde hon ju tillhöra riskgrupp, ska ringa Bvc i morrn och fråga
    tydligen är dock vaccinet slut här
    Jag va hos läkaren idag för jag har så hemska magsmärtor, ont i rygg , huvudvärk och värk i ögonen (vid ljus och värme) hon tog proverna utan att ens fråga om jag ville..sen förklarade hon att ofta så börjar influensan just så..magont o lite illa mående lr diarre så småning om värk i kropp och knopp..bara febern som saknas...
    de stora barnen ska få sprutan i skolan nästa vecka..

i dag tjuvstarta vi julen lite
    barnen fick baka pepparkakor, vilken glädje och lycka i deras ögon!

• Prinsessan Leia

gumsan, kikade in på den bloggen du länka till....fann ett underbart tvskåp det byggt, precis som vi letar efter så jag får tacka för länken, och mannen för mera jobb

ska glida runt lite, kolla i min bok och sen försöka sova
    ett fruktansvärt illamående kom över mig när jag va hos vännen o hämta ljus...bara väntar på att få börja springa

• Prinsessan Leia

åååå va fuskigt att ni, endel har sååå mkt snö!
    här är regnigt grått mörkt och trist vill hellre ha massa snö!!!!!
    funderar oxå på detta med julpynt.
    HAr ni massa tomtar osv?
    mannen har varit galen i sånna och barnen önskar man kan ha dem över allt..jag vill mer ha avskalat och vitt men ändå en sån där enorm julkänsla
    ska fara för att leta de perfekta julgardinerna i morrn!!
    idag blev det farsdag shopping, och maken och barnen shoppa till min födelsedag som närmar sig
    Dottern förälskade sig i ett par puma dojjor hon köpte för sin jultidningspengar...

• Prinsessan Leia

Måndag morgon och man sitter åter på jobbet
    Tänk om man va ledig och kunde pyssla och dona
    Åter har pysselsuget satt sig i mig
    "läste" nya nr av Lantliv igår i sängen, massa fint julpynt! Massa som ska få flytta in oss mig
    En sak ang mossa, ni som plockar ute, hur gör ni för att hålla den grön och fin och kommer det inte massa äckliga kryp från den???

Svar på tråden Vita hem