Vita hem

Mycket nöjd. Det är ju inte en smeg direkt, men en smeg kostar å andra sidan inte 500 spänn.
Färgen är inte riktigt så pastellig som det framstår på bilden, lite tonad mot gråbrunt. Samma färg är på panelen bakom fläktkåpan (tradidtionellt gammalt färgpigment)..
Jag tycker det är OK att länka till bloggen OM man skriver en notis i tråden vad man bloggat om.
Jag läser bara bloggar sporadiskt men vill gärna se när det är något jag är intresserad av, tex loppisfynd.
Korta nlägg av typen "nytt i bloggen" tycker jag helt ärligt däremot bara är störande. Lite mer än så kan man faktiskt anstränga sig tycker jag.
nu finns det mer bilder från färdig köksrenovering/inredning: http://www.styleroom.se/album/15002
Tack förresten för alla komplimanger om köket. Extra kul när man gjort det själv.
Ska uppdatera albumet med texter om vad sakerna på bilderna kommer ifrån, piser osv.
Kul att läsa vad alla jobbar med.
Själv är jag utbildad lärare i Bild och Specialpedagogik och jobbar med lite olika verksamheter inom detta.
Framför allt jobbar jag med barn och ungdomar med utvecklingsstörning och/eller autism. Har jobbat bla. i särskola och på LSS-fritids men arbetar just nu som specialpedagogisk resurs i en förskola. Är specialicerad inom bildkommunikation och skapande verksamhet men deltar i det mesta i förskolan.
I framtiden skulle jag gärna arbeta i daglig verksamhet med skapandeinriktning, eller i träningsklass.
I ett lite längre perspektiv (när barnen växt upp) tänker jag mig att gå hemma med några får, en antik/inredningsbutik och några regelbundet boende avlastnings/kontaktfamiljsbarn och kanske hålla några drejkurser för utvecklingsstörda eller så.