Inlägg från: Bellevue |Visa alla inlägg
  • Bellevue

Vita hem

Gummsan82 skrev 2009-12-04 13:05:57 följande:
    Bellevue; Haha du får la tag dig en slurk efter jobbet då! Likörglas eller ljuslycktor, de var rätt fina ändå!
    Blir iaf en slurk eller två imorgon kväll, känns nog inte bra att ta en imorgon bitti...hihi.
    Jag jag gillar mina, rund och go form på dom
  • Bellevue
    Gummsan82 skrev 2009-12-04 13:05:57 följande:
    Bellevue; Haha du får la tag dig en slurk efter jobbet då! Likörglas eller ljuslycktor, de var rätt fina ändå!
    Tror dom kostade 50.- för 3-pack. Kan ha fel men dom var iaf inte dyra
  • Bellevue
    mwe skrev 2009-12-04 15:16:37 följande:
    MissGoldie: Svanefors heter tillverkaren och återförsäljare finns på deras hemsida www.svanefors.se/ Vet inte om de är dessa, men på Cést la vie finns det liknande där Merry Christmas står nedanför www.cestlavie.se/shop/inredningstextil/kuddar... och på söndag har de fraktfria inköp
    Det var ett sånt fodral jag fick röd glögg på....tror jag fick bort det dock.

Nu ska jag iväg och jobba natt för första gången i mitt liv....
  • Bellevue

Undrar om min tvättstuga gar att fa fason pa...?
    Undrar ocksa om jag ska orka fa in bilderna pa mitt köksfönster idag...
    Undrar hur jag ska hinna göra alla arbeten i skolan, ligger efter...
    Undrar när jag ska hinna städa, baka och sla in paket...
    Undrar hur Prinsessan Leia med familj mar idag?
    Undrar hur ni andra har det en dag som denna?
    Undrar om sonen vill sova middag med sin mamma snart...

Gar i undrans tider....

Kram

• Bellevue
    mage06 skrev 2009-12-08 15:02:22 följande:
    Angulus, Bisgaard och Vincent har fina skor tycker jag. Är det finskor du är ute efter eller? Här finns de danska skorna, 50% på Angulus var det visst www.ajabajakids.com/shop.asp&brand...
    Köper ni skor till barnen för såna pengar? Observera att jag inte hoppar på någon, är bara nyfiken
  • Bellevue
    Pums skrev 2009-12-09 06:27:30 följande:
    Godmorgon på er! Idag är jag trött, tror jag körde nåt slags rally här hemma igår och har inte sovit så mycket inatt. Nån som vill ha en morgonpigg unge?? En undran, vad tror ni om man har kesella med vanilj smak i lussebullar? Blir det nån större skillnad? Visst, kanske man ska dra ner på socker mängden istället? De hade inte vanlig kesella igår när jag skulle handla och nu har jag bara vaniljsmak hemma.
    Tröttmössa här med, piggare än igar dock. Hoppas du kan vila middag senare.
    Haha, vanlig kesella var slut här med sa maken köpte vaniljkesella. Jag tänker köra pa det iaf. Gör bullar med vit choklad i, mums!
  • Bellevue
    mage06 skrev 2009-12-09 00:55:33 följande:
    Här fanns det schabloner www.butikutanas.se/shop/
    Jag får bara fram 4 produkter i butiken....och den laddar aldrig klart. Nån mer med samma problem? Eller klarar den inte Mozilla Firefox...fast det brukar ju inte bli så.
  • Bellevue
    mage06 skrev 2009-12-09 09:30:18 följande:
    Jag kan öppna den med Firefox...välj "dekorationer" i menyn till vänster så skall schablonerna finnas längst ner...
    Fast jag får inte upp nån meny till vänster. Ska kolla på stationära datorn sen, sitter med laptop med linux nu
Svar på tråden Vita hem