• versan

Vita hem

Meli skrev 2009-11-05 09:48:08 följande:
    Det finns lite bilder på vårt vardagsrum här: hemivitt.blogspot.com/search/label/K%C3%B6k%2...
    Visst kommer vi ihåg dig.

Och vad fint du har gjort det hemma.

Hmm... vad ska jag säga... lilla vitrinskåpet hade jag låtit vara brun ett tag till för jag tror som du att det blir fint till vita väggar.
  • versan

hihi... Nu har jag bestämt mig.
    Det blev en film & så ska jag poppa födelsedagspopcorn så det blir en myyyys kväll. Sen ska han få ett presentkort på 1timmes fotmassage.
    (bäst man laddar med värktabletter så man orkar knåda.)
    Och så till Julklapp blir det 1 röd fin skjorta & Pullover.
    hehe... skvallra inte.

Var och kollade på Traktör pannan men dom rackarna är ju inte lika djupa som den gamla vi har (Jamie Oliver serien & 28cm traktörpanna)
    finns inte att uppbringa en som är 9cm djup idag. suck suck... Vilka I-lands problem man har.

Nu ska vi se Tight Budget & farsdag... funderar:
    Skriva ut ett Present på Datorn eller scrappa ett.
    Med fot eller ryggmassage 1timme.
    Filmkväll då du lovar att vara Mannens/sambons slav för minsta nyck... {#lang_emotions_cool} om man vågar. {#lang_emotions_tongue_out}

En Erotisk afton. (lämna bort barnen innan)
    Överraska gärna lilla Pappa med en lunch eller en mysig fika med maaaassor av tända ljus.  

• versan
    Daggdroppen skrev 2009-11-06 10:33:44 följande:
    Hej på er!Ringde direkt imorse och frågade om sonen månne hör till riskgruppen med sin infektionsastma, och visst gjorde han det. Hon frågade om vi kunde komma direkt och det gjorde vi. Så nu är han vaccinerad. Lite skrämmande men samtidigt oerhört skönt. Hoppas bara att han inte hinner få influensan före vaccinet verkar nu. Funderar allvarligt på att ha honom hemma en tid. Usch, igår då tösen (och han) hostade som värst blev jag riktigt orolig. Minns tiden före han fick sin medicin och hur jobbiga förkylningarna var då. Att ha nedsatt immunförsvar redan nu och att till på köpet få svininfluensan skulle kunna gå på tok med tanke på andningen. Sorry för att det blir lite inredning från mig för tillfället....
    Ohhh Stackars liten! Hoppas verkligen att vaccinet funkar. 
    Läste på nätet att Det tar ca 6 veckor innan vaccinet verkar som det ska...
    spriten är min bästa vän.
    handspriten menar jag

Dottern började klaga på ont i halsen igår.
    Och hon har det fortfarande idag.
    hoppas så att det är en biverkning på vaccinet & inte svinnis.... 

• versan
    Videli skrev 2009-11-06 18:32:00 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-11-06 18:09:21 följande: Ja tyvärr, men tur att det finns plattång
    Du har ju Jättefint hår.
    Avis jag.
    Dottern hade ett tag superlockigt hår som nu börjar bli rakt. (saknar hennes vackra lockar)
  • versan
    Prinsessan Leia skrev 2009-11-09 09:12:28 följande:
    Måndag morgon och man sitter åter på jobbetTänk om man va ledig och kunde pyssla och donaÅter har pysselsuget satt sig i mig"läste" nya nr av Lantliv igår i sängen, massa fint julpynt! Massa som ska få flytta in oss migEn sak ang mossa, ni som plockar ute, hur gör ni för att hålla den grön och fin och kommer det inte massa äckliga kryp från den???
    Tjolla hopp!
    Här kommer tips om mossan.
    Jo det följer med små kryp.
    hatar själv små läbbiga spindlar & sånt elände som följer med.
    När du tar in mossan Så spola av den i diskhon med Jättevarmt vatten.
    Det varmaste du har i kranen då dör alla småkryp.
    Jag erkänner kag är OBARMHÄRTIG. när det kommer till småkryp inomhus.
    Utomhus ja då är det en annan femma.
    Då är jeg rena barmhärtighetssamariten.

Sen för att hålla den grön hela vintern så ge den en dusch med vatten emellanåt.

• versan
    versan skrev 2009-11-09 14:21:24 följande:
    Tjolla hopp! Här kommer tips om mossan.Jo det följer med små kryp.hatar själv små läbbiga spindlar & sånt elände som följer med.När du tar in mossan Så spola av den i diskhon med Jättevarmt vatten.Det varmaste du har i kranen då dör alla småkryp.Jag erkänner kag är OBARMHÄRTIG. när det kommer till småkryp inomhus. Utomhus ja då är det en annan femma.Då är jeg rena barmhärtighetssamariten. Sen för att hålla den grön hela vintern så ge den en dusch med vatten emellanåt.   
    hahaha... Och inte kan jag stava heller.
    Ha överseende med min stavning.
    Måste ha varit pga småkrypsdisskusionen som jag stavar fel. {#lang_emotions_cool}
  • versan
    Amelié77 skrev 2009-11-10 07:51:18 följande:
    Hej på er!Jag skulle helst av allt hoppa direkt till 1:a maj eller nåt...jag känner inte alls för att julpynta i vår nuvarande lägenhet. Vill bara flytta in i HUUUSET! Men säkert blir jag liiite pyntsugen i december hoppas jag.Igår var vi och kollade på tapeter, hittade en annorlunda tapet från Galerie. Kolla här:www.selectwallpaper.co.uk/store/galerie/memor...Jag vet bara inte om den passar som fondvägg...den är ju ganska mild och inte så starkt mönstrad som en fondvägg oftast brukar vara. Det är frimärken, poststämplar och lite ornament på den. Plus olika byggnades, typ Eiffeltornet, Big Ben och sånt. Tycker den är jättesnygg på nära håll, men jag undrar om den blir FÖR intetsägande på långt håll - bara ett beigebrunt "hopkok". Vad tror ni?
    Jag gillade den helskarpt.
    Men kan man beställa den på en vanlig färgaffär eller måste man beställa den över nätet?
    hihi... funderar själv på att sätta den i vårt gästrum nu som fondvägg MYYYYYYSigt. 
  • versan
    Pums skrev 2009-11-12 08:54:58 följande:
    En undran.Tror ni det är positivt eller negativt att länka till en annons på Blocket på sin blogg?
    LÄnka så klart! All reklam är bra reklam.  
Svar på tråden Vita hem