Vita hem
Jag gillar Lindex overaller, speciellt Bamse.
♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ GOD JUL ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Sänder en önskan om alla omedelbara påkryande! Även här har vi en liten sjukling, Erik är förkyld med feber igen. Och ett öga är illrött men bara lite var. Vi hade tänkt åka till (Eriks)farmor och farfars grav och tända ljus men det är rätt långt och det är en minneslund så vi tänder ljus för dom här hemma istället.
Kram på er alla!
Number one: Grattis!! Kuuul
Kul också att en del kommit igång med träningen, det är ju så skönt att träna. Jag har iaf insett att jag ska sluta på gymmet till jag känner mig tryggare med mig själv, min fd syster går på samma gym...har en motionscykel hemma men strömsladden är försvunnen sen flera år. Gillar också CT men har inte råd att köpa.
Dessutom har jag 40-50 kilo att gå ner.....suck :(
Tror ni att man kan klara det själv när en liv är en berg- och dalbana? Tror inte jag för man måste ju hålla strikt diet och samtidigt träna och det där med diet får mig att gråta bara jag tänker på det just nu. Men vad finns det för alternativ?
Så gissa om jag hejjar på er som tränar eller ska börja nu och som kör nån diet, go girls!!
Jag skickar också kramar till dom som behöver.
Jobbigt med en nära släkting på sjukhus, jag vet vad du går igenom. Hoppas du har nära till sjukhuset.
Det här med att bryta med människor och släkt/familj, min depression lärde mig att jag har inte råd att ha en relation med människor som får mig att må dåligt, oavsett om vi är släkt. Ni vet väl hur det är, om mamma mår dåligt mår familjen dåligt.
Och egentligen är det väl bara nostalgi som binder en samma med en släkt/familj som inte bryr sig om? Och hoppet....
Idag ska jag ta ner julgardinerna(kom på att jag aldrig la ut nåt kort på min nya julkappa i köket som inte är bred nog för fönstret)och sätta upp virkade gardiner....undrar om jag kommer att trivas med det, känns lite gammelfarmor ;) Så ska jag stryka, tvätta, städa, rensa garderober och packa dagisväska. Tror det är tre veckor Erik varit ledig...bäst att åka till dagis i god tid imorgon.
Vill också till Ikea men vi ska dränera om huset i sommar, byta fönster snarast, fixa ventilation(har ingen nu)och göra nåt åt duschrummet så nu ska plånboken hållas hårt i.
Vad gör ni andra idag?
TACK!!!! alla underbara som stöttar så bra