• S09

Båtluffa Grekland/Kroatien

Hej!

Jag och min man har funderat på och båtluffa i Grekland eller Kroatien nästa sommar. Vi har en son som kommer att vara 1 år då och vi hade gärna velat ha lite tips både på vad man ska tänka på när man reser med ett sånt litet barn och om någon har gjort en sån resa eller varit i någon av dessa länder.

Hej svejs!

• Svar på tråden Båtluffa Grekland/Kroatien
  • S09

Tack för tipsen!!

Tanken är ju att vi gärna vill se oss omkring men man ska väl vara realistisk med tanke på att vi har lillen. Men det är flera som har sagt till oss att det är en fördel att hyra en bil oavsett om det är Grekland eller Kroatien. Men en sak jag funderar på är om det är möjligt att hyra bilstol där nere, vet du det? Och sen undrar jag om du har tips på bra bärsjal har tittat runt lite men det finns ju ett hav så det är ju svårt och veta vilken man ska satsa på?

Tack än en gång=)

• S09

Jag tänkte att det skulle bli svårt att få tag på bilstol men det är ju lite grejen när man reser på det sättet, för som du skrev då får man ju satsa på charter och det är vi inte så sugna på. Men som sagt det är bara att köra försiktigt så går det säkert.
    Jag får leta vidare efter bärsjal, men det är ju lite av ett dilemma det där med vagn för som du säger så kan han ju sova i den. Vi får fundera på hur vi gör med det=).

Tack!!!

Svar på tråden Båtluffa Grekland/Kroatien