• Lilaa

Tomteland i Mora?

Är det någon som varit i Tomteland i Mora? Jag funderar på att åka dit med mina barn i December. Barnen är 6 år och 1 år. Är det kul där? Räcker det med en dag eller är det bättre med 2 dagar där? Vi bor i stockholm så det är ju en bit att åka.

• Svar på tråden Tomteland i Mora?
  • sweetyz

vill också veta *puffar*

• Mimmi69

Har varit där med min 4,5 åring. Dels förra sommaren och dels i vintras. Vi var där en dag och det var fullt upp att hinna med alla aktiviteter. Det fanns att göra mest hela tiden. Dottern var helnöjd både med vintern och sommaren. Tror dock inte att jag skulle välja två dagar.

• Bebbe Boo

Jag kommer ihåg att jag var där när jag var liten och tyckte att det var super kul=) vi var där en dag vill jag komma ihåg.

• Elli47

Har varit där sommartid för några år sen. Jättemysigt och fint ställe, lagom stort/litet! Kan tänka mig att det är jättemysigt vintertid!

• Gul13

Vi var där i fjor på första advent med en på nästan 4 år, en 3.5 år och en nästan 6 år.
    Det var jättemysigt och hur trevligt som helst. Tips är att ta med matsäck själv. Maten är ingen höjdare har jag hört från andra håll. Det finns grillar att använda inomhus annars är det mycket utomhus aktiviteter. En dag räcker mer än väl.

• Höst flickan

Det är skoj.
    Har dock enbart varit där på sommaren.
    En dag räcker dock.

8 återföringen gav ett +!!!♥
Svar på tråden Tomteland i Mora?