• Anonym

Vad var det som kom ut ur mig?! :S

Stod i affären och skulle handla när jag kände att det typ "tryckte" där nere, ni vet känslan när tampongen har varit inne för länge och börjar glida ur.. Jag fick panik, eftersom jag itne hade någon tampong. När jag väl kom hem sprang jag in på toan, det kändes som att det skulle komma ut någon vilken sekund som helst. Jag sätter mig på toan och trycker, ut kommer typ en klump, säkert 5 cm lång, lika stor i omkrets som en stor tampong. Den var inte en blodkump, det var bara en klump, lite slemmig.. Jag såg den inte så mycket för den gled iväg in i toan, om ni förstår. Vad fan var det?! Har jag varit gravid och fått mf?! VAD?! Jag blir skiträdd!!

• Svar på tråden Vad var det som kom ut ur mig?! :S
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-16 19:05:57 följande:
    Stod i affären och skulle handla när jag kände att det typ "tryckte" där nere, ni vet känslan när tampongen har varit inne för länge och börjar glida ur.. Jag fick panik, eftersom jag itne hade någon tampong. När jag väl kom hem sprang jag in på toan, det kändes som att det skulle komma ut någon vilken sekund som helst. Jag sätter mig på toan och trycker, ut kommer typ en klump, säkert 5 cm lång, lika stor i omkrets som en stor tampong. Den var inte en blodkump, det var bara en klump, lite slemmig.. Jag såg den inte så mycket för den gled iväg in i toan, om ni förstår. Vad fan var det?! Har jag varit gravid och fått mf?! VAD?! Jag blir skiträdd!!
    Kan mycket väl ha varit MF jag har fått ut en klump men då hade jag blödit massor innan. Kolla med gravtest och boka tid för undersökning.
  • Anonym

Men jag har ju haft mens som vanligt? Jag menar, med tanke på den storleken så borde jag varit mer än typ bara v.4.. Jag ska ha mens nu i veckan liksom.. Och OM jag är gravid, betyder det här mf då? jag har inte blödigt något..

• Undret Gilan
    Anonym skrev 2009-10-16 19:16:53 följande:
    Men jag har ju haft mens som vanligt? Jag menar, med tanke på den storleken så borde jag varit mer än typ bara v.4.. Jag ska ha mens nu i veckan liksom.. Och OM jag är gravid, betyder det här mf då? jag har inte blödigt något..
    cysta kanske?
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • Anonym

Usch jag förstår att du undrar och det bästa sättet att ta reda på det är att bli undersökt.

• mammapappabebis

Låter som den beryktade slemproppen, men det stämmer ju inte in på dig eftersom du inte är höggravid... Meddela gärna sen när du fått reda på vad det var! Håller tummarna för att det var en ovanligt seg flytning och inget allvarligt

• Anonym (1)

precis innan ägglossning kan de komma som slemproppar innan de böjar bildas ÄL-trådar.
    verkar inget konstigt tycker jag, men jag skulle nog oxå undra =)
    Luktade de illa?

• Anonym

Men det hjälper väl inte att bli undersökt? Den är ju redan ute? Vad det nu än var..

• Anonym

Anonym (1) skrev 2009-10-16 19:24:51 följande:

precis innan ägglossning kan de komma som slemproppar innan de böjar bildas ÄL-trådar.verkar inget konstigt tycker jag, men jag skulle nog oxå undra =)Luktade de illa?
    Men det lät mycket mer än vid vanlig ÄL!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-10-16 19:25:29 följande:
    Men det hjälper väl inte att bli undersökt? Den är ju redan ute? Vad det nu än var..
    Har du varit gravid kanske så har du graviditetshormoner kvar. Om det är något annat som inte är ok så borde de kunna se det. I övrigt så borde de ha kunskaper i vad det kan ha varit.
  • Anonym

Nej, det luktade inget speciellt vad jag vet..

Svar på tråden Vad var det som kom ut ur mig?! :S