• turia

drömmer varje natt någonting!

Är det någon fler som drömmer varje natt o kommer dessutom ihåg bitvis??///V9

• Svar på tråden drömmer varje natt någonting!
  • Mimmi82

Japp, konstiga drömmar drömmer jag...

I natt drömde jag att jag körde en bil med några kompisar och min hund. Jag körde jättefort och dumstridigt plötsligt i en kurva åker vi ner i vattnet. Jag lyckas ta mig ut själv å de andra också, då märker jag att hunden inte är med. Så jag dyker ner efter honom å jag får tag i han. När jag kommer ut ur bilen märker jag a tt vattnet bara är några decimeter högt å till och med hunden kan stå i vattnet utan problem.. *hrmm* undra sa flundra vad allt detta betyder. Vad drömmer du för nå?
    Mimmi som just gått in i vecka 10

• turia

Prata med karln i sömnen:Att jag är kladdig (var kladdig när jag föddes)Att jag Är brunare än han.Har drömt om att jag såg en gubbe i keps på ul, blev så besviken för jag vill ju ha en tjej *s* Jag minns aldrig att jag pratat i sömn men riktiga drömmar minns jag på morgonen..hehe. Stackars karl som inte får sova ordentligt

• Fru Längtan

Jag drömmer varje natt och kan vakna av att jag talar i sömnen. Sist drömde jag att jag var arg på mannen och skällde på honom... vaknar upp av att han undrar vad det är...

• lancrox

jag drömmer oxå varje natt har inte gått en enda natt där jag inte drömt ngt.för det mesta handlar drömarna om familjen ,att jag blir jagad etc..helt skumt tycker jag..ska det vara så hela tiden ??

• smulsmulan

Jag drömmer om alla på jobbet. Skittråkigt. Varenda natt är det några av dom som kommer. Den enda arbetskompisen som inte är med e pojkvännen som jobbar på samma ställe. Lite ledsen att han aldrig får vara med

• HaltaLotta

I natt drömde jag att jag var tvungen att åka in på förlossningen, därför att min mage hade spruckit (!!!) o bebisen var på väg ut det hållet! *buää* I drömmen var det inte alls konstigt, utan närmare normalt att det gick till så! Väl framme på sjukhuset så hade alla BM fikarast o ingen vill hjälpa mig! Blev jättearg för bebisen var halvvägs ut! Då tog min sambo själv ut bebisen ur min mage o gick iväg med henne o kvar stod jag i BM:arns fikarum med blödande mage o ingen hjälpte mig........ hoppas den riktiga förlossningen blir bättre än så!

• Jii

ALLA drömmer varje natt. Men det är ju inte alltid man kommer ihåg vad man drömt, det går i perioder tycker jag. Ibland kommer jag ihåg allt jättetydligt och oblan minns jag ingenting. Jag drömmer ofta om saker som händer i vardagssituationer.

För övrigt är jag nog en liten dagdrömmare oxå...
    Dröm vidare!

• Savannah

Jag drömmer varje natt, som sagt det gör alla.

Det roliga är att jag oftast kommer ihåg tre, fyra drömmar varje natt. Det blir mycket tok att berätta för gubben varje morgon.

Jag älskar att drömma, har ofta fantasifulla drömmar med roliga äventyr.

dröm vidare vänner och kram på er.

• DaXx

Den roligaste drömmen jag har haft hittills kommer jag inte riktigt ihåg MEN jag vaknar av att jag tok-skrattar, och när jag vaknar till märker jag att min sambo ligger och skrattar även han i sömnen!!Jag kan lova att vi skrattade när vi upptäckte vad som hänt... Det var så härligt att vakna upp och vara sådär bubblande glad och lycklig tillsammans med den man älskar....:)

• turia

Jag drömde i natt att min katt blivit ett lejon, det var inte så roligt - riktigt jobbigt!!

Svar på tråden drömmer varje natt någonting!