Jag orkar inte mer!!!
Så har det hänt igen!! Direkt efter att jag har skurat soffan (ättika) från gårdagens märkning!! Nu händer det nästan varje dag och det spelar ingen roll vad jag gör!! Jag har undersökt honom och inget är fel på honom. Han är skygg men har blivit mer och mer tillgiven, jag har tre lådor utplacerade som alltid har fräsh sand och som rensas en gång dagligen, han får bra foder, han har alltid tillgång till vatten, kel, lek och bus, vad mer vill han HA? Jag blir så less på min kattkilles kissande i soffan!!! Ibland har det till och med hänt i sängen alltid efter att jag har renbäddat eller efter någon dag bara och man blir så less! Det luktar inget gott heller :(. Han är lite över tre år och bor tillsammans med sin bror och en liten sladdis som kom hit för ett år sedan. Olyckorna har skett ibland en gång i månaden, en gång i veckan men nu den senare kvällen får jag vara glad om man håller sig till varannan kväll. Jag älskar katten så mycket men jag ORKAR INTE MER.
Vad ska jag göra? Nej ni behöver inte tänka avlivning för det är absolut inget som finns i mina tankar. Jag kommer prova ALLT annat först. Jag förstår att omplacering skulle vara svårt eftersom han kissar inne... Vem vill ha en sån katt?
Det känns så hopplöst :(
Han är kastrerad, avmaskad och id-märkt.