• Anonym (Mysiga låtar)

    Mysiga låtar att få till det till?

    Dags att få igång ett sprakande sexliv igen! Jag tänkte skapa en mysig låtlista i spotify för att hotta upp stämningen lite och har lagt in Ulf Lundells "Hon gör mig galen" och Leonard Cohens "I'm your man". Finns det fler liknande låtar som jag kan ha med?

  • Svar på tråden Mysiga låtar att få till det till?
  • Pruttiluskan

    Rockabilly, rock'n'roll....de är mysigt! ;) Ska kolla om jag hittar lite tips senare...just nu lyssnar jag lite på youtube.











    ...där är några iallafall :)

  • Jiminette

    Om man kör utan skydd kan man ta Jesus älskar allaaaa baaaarnen! ;)

  • Pruttiluskan
    Jiminette skrev 2009-10-17 19:32:07 följande:
    Om man kör utan skydd kan man ta Jesus älskar allaaaa baaaarnen! ;)
    Hahahahah....
  • BigDaddy

    Moto Moto - I like them chunky. Det är bra gung till och stärker särskilt nyförlösta och något tyngre mammors självkänsla. *ler stort*

  • Anonym (Mysiga låtar)
    Jiminette skrev 2009-10-17 19:32:07 följande:
    Om man kör utan skydd kan man ta Jesus älskar allaaaa baaaarnen! ;)
    Haha, näe, inga syskon här på ett tag! Kopparspiral på plats!
  • BigDaddy

    Annars är faktiskt Christopher Martins " Melody to My Song" helt underbar. Dock har jag aldrig jobbat till den men om man är så lagd så är den nog helt duglig...

  • Pruttiluskan

    Lasse Stefanz har massor med fina lugna låtar kom jag att tänka på! =)

  • Anonym

    Alltså, jag föredrar ju att få till det till sexig hip-hop/RnB. Tunga, sexiga beats och sköna stämmor. Ett exempel: Last night med P Diddy och Keyshia Cole

  • Anonym (abuse)
    Anonym skrev 2009-10-17 20:06:20 följande:

    Alltså, jag föredrar ju att få till det till sexig hip-hop/RnB. Tunga, sexiga beats och sköna stämmor. Ett exempel: Last night med P Diddy och Keyshia Cole


    ja, med honom blir det action Rynkar på näsan
Svar på tråden Mysiga låtar att få till det till?