Fetishlakan nån som provat?
Hej nån som har ett hemma ? visst är dom härliga? nått jag defenetivt kan rekomendera för er som inte provat finns att köpa på alla sex butiker
Hej nån som har ett hemma ? visst är dom härliga? nått jag defenetivt kan rekomendera för er som inte provat finns att köpa på alla sex butiker
haha de va inte många som testat hur är det med folket ute i stugorna inga som vågat ta ut svängarna lite ? eller är det missionären som gäller ;)
vad har missionären med lakanen att göra?
hmm fetishlakan.. har aldrig hört talas om det... sidenlakan, eller latex-dito är jag bekant med......men vad är fetish-akan? är det lakan med fötter på för fotfetishister? osv... för varje inriktning?
latexlakan har jag testat. det sög! kallt, klibbigt o jävligt...
Latexlakan? Vi har ett. Om man oljar in sig ordentligt blir det lite glid men för slibbigt och halkigt för mig smak. Jag föredrar vanliga lakan.
låter halkigt :)
men då heter det faktiskt latexlakan :)
passar bättre med stearin än olja tycker jag :) stearinet är bara att skaka av....
jag är mer åt stearinhållet.. men visst skulle det gå att testa.. jag kommer inte att dö nyfiken :)
själva lakanet är jag välbekant med.. dock inte oljan :)
Förresten är missionären en av mina favoritställningar. Vi testar gärna nytt och bl.a har vi hållit på en del med kama sutra och en hel del hårdare grejer, men det är inte mycket som slår missionären. Tråkstämpeln är helt oförtjänt enligt mig.
Anonym (Mr k) skrev 2009-10-18 16:26:16 följande:
har prövat,och ja coolt e de men nästa steg blir nog en sex-gunga i taket istället... *hehe*
Anonym (Mr k) skrev 2009-10-18 16:35:19 följande: