Finns det inga killar som vill ha en tjej med barn??
Jag ger upp snart...jag är ensamstående till 3 barn och jag har dom på heltid pga att deras pappa plötsligt inte vill ha nån kontakt med sina barn, han tycker att dom är för "jobbiga".
Mina barn är väldigt snälla och lyssnar och jag får ofta höra hur fina barn jag har.
Träffade en kille för ett år sedan...vi hade dejt hemma hos mig när barnen sov. Barnen kände väl på sig så dom skrek o vaknade hela tiden. Han blev väl skrämd och jag tyckte att han lika gärna kunde fara hem. Ingen mer kontakt där.
Nyligen träffade jag en gammal ungdomskärlek. Han reste många mil bara för att träffa MIG. Han var här i två dagar, vi var så kära....trodde jag. Tills han plötsligt fick bråttom hem...fick höra i efterhand att han tycker väldigt mycket om mig men han är inte van vid barn så barnen "förstörde allt".
Jag ger upp snart...jag älskar mina barn och jag känner ingen där jag bor så jag har aldrig barnvakt heller.
Jag vill träffa någon ny man och min abarn frågar ofta när jag ska träffa nån ny...men det funkar inte mednågon! Känner mig så ledsen på att alltid träffa killar som vill träffas o ha sex och sen drar dom pga mina barn
Någon som varit ensamstående till många barn och träffat någon?