• Anonym

Finns det inga killar som vill ha en tjej med barn??

Jag ger upp snart...jag är ensamstående till 3 barn och jag har dom på heltid pga att deras pappa plötsligt inte vill ha nån kontakt med sina barn, han tycker att dom är för "jobbiga".
    Mina barn är väldigt snälla och lyssnar och jag får ofta höra hur fina barn jag har.
    Träffade en kille för ett år sedan...vi hade dejt hemma hos mig när barnen sov. Barnen kände väl på sig så dom skrek o vaknade hela tiden. Han blev väl skrämd och jag tyckte att han lika gärna kunde fara hem. Ingen mer kontakt där.

Nyligen träffade jag en gammal ungdomskärlek. Han reste många mil bara för att träffa MIG. Han var här i två dagar, vi var så kära....trodde jag. Tills han plötsligt fick bråttom hem...fick höra i efterhand att han tycker väldigt mycket om mig men han är inte van vid barn så barnen "förstörde allt".

Jag ger upp snart...jag älskar mina barn och jag känner ingen där jag bor så jag har aldrig barnvakt heller.
    Jag vill träffa någon ny man och min abarn frågar ofta när jag ska träffa nån ny...men det funkar inte mednågon! Känner mig så ledsen på att alltid träffa killar som vill träffas o ha sex och sen drar dom pga mina barn

Någon som varit ensamstående till många barn och träffat någon?

• Svar på tråden Finns det inga killar som vill ha en tjej med barn??
  • Anonym (Ellen)

Hej! Jag hade 2 barn på heltid n(tvillingar) när jag träffade min nuvarande man. Då var grabbarna 8 år. nu har vi en 1 åring tillsammans också!

Träffade precis som du killar som inte ville ha mig med barn..men det är deras val & förmodligen ingenting att ha. Sen dök han upp han som ville ha mig & allt som följde med mig:)

Så ta det lugnt det finns killar som vill där ute & vips var det är dyker han upp!!

• Anonym (jodå)

Om du har sex med dem direkt? så kanske de drar för de fått det de vill ha och sedan skyller på barnen.

Det finns massor med killar där ute som inte har några problem med att man har barn, det gäller bara att träffa dem och ta det lite lugnt fram.
    Ta en dejt där det är lite mer barnvänligt och inte dra hem killarna till ditt och barnens hem så blir nog inte barnen så avogt inställda heller.

• Wasberg

Finns det helt säkert, men det är självklart lättare om killen har lite vana av barn, är intresserad av barn eller t.o.m har egna barn. Sen kan man ju träffas ute också där ungarna kan rejsa av sig innan man t.ex går hem till varandra. Lite mindre spänt för ungarna då. Dom är ju rätt nyfikna dom små liven...

• Anonym

Anonym (jodå) skrev 2009-10-18 10:49:59 följande:

Om du har sex med dem direkt? så kanske de drar för de fått det de vill ha och sedan skyller på barnen. Det finns massor med killar där ute som inte har några problem med att man har barn, det gäller bara att träffa dem och ta det lite lugnt fram. Ta en dejt där det är lite mer barnvänligt och inte dra hem killarna till ditt och barnens hem så blir nog inte barnen så avogt inställda heller.
    Du menar att du skulle lyckas locka hem en kille till en bostad fylld med ungar genom att inte ha sex med honom? Hmmm här har vi en smart en .
  • Anonym (jodå)

Det har jag lyckats med flera gånger, är killen intresserad av mig så kan sex vänta och det är inget jag behöver locka med.
    Skulle jag locka med sex så får jag nog nästan skylla mig själv sen om det inte blir mer seriöst.

• Anonym (jodå)

Jag har dessutom haft flertalet dejter med killar då barn har varit med, restaurangmiddagar, hemmakvällar, fika på stan, promenader osv...
    En del killar har det utvecklats mer med, andra mindre och bara en har jag stött på som verkligen hade problem med att jag hade barn.

Jag har tom dejtat som gravid (ensam mamma) och inte det heller var några problem, dock backade jag på båda de killarna då de inte var något för mig när jag lärt känna dem bättre.

• Karmen

Hej!
    Jag är själv mamma till fem barn. Jag har sällan haft problem med att träffa någon pga barnen. Jag brukar göra så att jag träffar männen själv några gånger innan han får träffa barnen, ser till att han fastnar för mig först, om han nu gör det :) Sedan när han väl träffat barnen har det inte blivit några problem. Jag lever idag i en relation med pappan till mitt femte barn, när jag blev gravid lämnade han mig pga att han ville ha kontakt med sin dotter som har stora problem och som inte accepterar mig. Trots att jag var ensam med fyra barn och en på väg dejtade jag män och var öppen om min situation. Träffade en man som tom ville ta sig an ansvaret för barnet men jag valde ändå att gå tillbaka till min sons far i mitten av graviditeten. Idag vet jag att barn inte är något hinder i ett förhållande men det gäller att man träffar rätt män, helst över 30, utan barn och framför allt utan en jobbig mamma/familj som lägger sig i, i vem han träffar, dvs han får inte vara en morsgris. Stå på dig och träffa män på dina villkor. Angående barnvakt, om du har barnen på heltid bör du be kommunen om hjälp så du får kontaktfamilj till barnen eller läger en eller ett par gånger i månaden beroende på barnensålder. Tveka inte om att be om hjälp, det är deras skyldighet att hjälpa dig. Så att du får avlastning och kan göra saker på egen hand samtidigt som du vet att barnen är trygga.
    Lycka till...

• Singel Pappan

Hejsan! jag har verkligen inga problem att träffa en tjej som har barn! huvudsaken är ju att hon älskar mig och min dotter samt gärna vill ha flera

• Anonym (Casanova)
    stefan37 skrev 2014-12-27 00:40:03 följande:

hej jag är en singel kille på 37år och söker tjej med barn.

Tjenare din gärdsgårdscasanova! Du är medveten om att du lyfte en fem år gammal tråd? Dom där barnen har flyttat hemifrån nu...

• Tiriyaki86

Tror det är helt ok om du träffar en kille som också har barn sedan tidigare. Killar utan barn tänker nog att dom vill hitta en tjej att skaffa egna barn med, det gör jag.

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2009-10-18 10:36:46 följande:

Jag ger upp snart...jag är ensamstående till 3 barn och jag har dom på heltid pga att deras pappa plötsligt inte vill ha nån kontakt med sina barn, han tycker att dom är för "jobbiga".
    Mina barn är väldigt snälla och lyssnar och jag får ofta höra hur fina barn jag har.
    Träffade en kille för ett år sedan...vi hade dejt hemma hos mig när barnen sov. Barnen kände väl på sig så dom skrek o vaknade hela tiden. Han blev väl skrämd och jag tyckte att han lika gärna kunde fara hem. Ingen mer kontakt där.

Nyligen träffade jag en gammal ungdomskärlek. Han reste många mil bara för att träffa MIG. Han var här i två dagar, vi var så kära....trodde jag. Tills han plötsligt fick bråttom hem...fick höra i efterhand att han tycker väldigt mycket om mig men han är inte van vid barn så barnen "förstörde allt".

Jag ger upp snart...jag älskar mina barn och jag känner ingen där jag bor så jag har aldrig barnvakt heller.
    Jag vill träffa någon ny man och min abarn frågar ofta när jag ska träffa nån ny...men det funkar inte mednågon! Känner mig så ledsen på att alltid träffa killar som vill träffas o ha sex och sen drar dom pga mina barn

Någon som varit ensamstående till många barn och träffat någon?

Varför skulle jag vilja ha din mans snorungar efter mig hela dagarna. Du skulle ha tänkt efter med vem du skaffade barn från början. 
  • jhlji
    Anonym (jodå) skrev 2009-10-18 10:49:59 följande:

Om du har sex med dem direkt? så kanske de drar för de fått det de vill ha och sedan skyller på barnen.

Det finns massor med killar där ute som inte har några problem med att man har barn, det gäller bara att träffa dem och ta det lite lugnt fram.
    Ta en dejt där det är lite mer barnvänligt och inte dra hem killarna till ditt och barnens hem så blir nog inte barnen så avogt inställda heller.

Vad är ni för ålder?? Tonåren?? Det har ingen som helst betydelse när du ligger med en kille det är andra faktorer som avgör. Om man träffar en som bryr sig om något så banalt så är det något problem med killen. 

Jag är själv kille förövrigt.
  • Anonym

Jovisst, det många fler killar som vill ha en tjej med barn
    än det finns tjejer som vill ha en kille som är oskuld.

• Anonym (Mamma)

Om man läser här på familjeliv verkar det inte så roligt med bonusfamilj.

• Frezgi

Hej! Jag heter Frezgi och jag kommer från Eritrea. Jag är 27 år gammal och singl. Jag bor i Eskilstuna.

Svar på tråden Finns det inga killar som vill ha en tjej med barn??