• Anonym (Ovetande)

Är han otrogen eller inbillar jag mig bara? :(

Igår lät jag min man gå ut och festa trots att jag är höggravid, öppen 3 cm, slempropppen har gått och har extrema pinnvärkar (värkar som är starka men inte har någon effekt på livmodern). Jag satt hemma med min son på 2 år ensam och kollade på tv medans han var ute och festade med sina vänner..

Jag fick inget sms eller någonting under hela kvällen han hörde inte av sig på något sätt för att se så att det inte hade hänt något med mig. Jag smsade sedan honom vid ett tiden och skrev "Glöm inte att jag älskar dig" men fick svar först fyra imorse vilket betyder att han verkligen inte hade hunnit upp till BB ifall det smset hade innehållit texten "jag är på BB".

Nu är klockan fyra och han är fortfarande inte hemma? Jag är jätte ledsen och stressad. Jag skulle haft vänner över idag som skulle titta på film med mig men pga värkarna orkar jag inte städa eller än värre böja mig då huvudet är fixerat. Jag är verkligen jätte ledsen nu och känner bara sånn stor lust att skicka ett sms till honom och skriva " Du är så jävla bortskämd".

När man sitter här på familjeliv och kollar på hur jämnlikt alla andra har det kan jag inte låta bli att tycka att min förbaskade sambo är så himla bortskämd utav mig vilket i sig är mitt fel..

Vad ska jag göra och är han otrogen eller vad sysslar han med? Han skulle ta med sig sonen ut på en utflykt i skogen idag.. som knappast lär bli av då sonen ska lägga sig vid sju..

• Svar på tråden Är han otrogen eller inbillar jag mig bara? :(
  • The Black Lady

Kanske kan det vra din attityd i förhålandet.. jag menar du börjar med att skriva att du "lät honom gå ut och festa"....

Är det ett kärleksförhållande eller mamma-barn förhållande?

Förstår du hur jag menar? Han kasnke blir som ett barn och ska revoltera mot dig?

• Anonym (Ovetande)

The Black Lady skrev 2009-10-18 16:16:36 följande:

Kanske kan det vra din attityd i förhålandet.. jag menar du börjar med att skriva att du "lät honom gå ut och festa"....Är det ett kärleksförhållande eller mamma-barn förhållande?Förstår du hur jag menar? Han kasnke blir som ett barn och ska revoltera mot dig?
    Kan ligga något i det du säger.. Hur gör jag isåfall för att sluta vara sånn?
  • Esmiso

Kanske kan det vra din attityd i förhålandet.. jag menar du börjar med att skriva att du "lät honom gå ut och festa".... Är det ett kärleksförhållande eller mamma-barn förhållande? Förstår du hur jag menar? Han kasnke blir som ett barn och ska revoltera mot dig?
    jamen vafan han ska bli pappa igen och de har en 2 åring hemma. Det är ju för fan inte schysst det han gör. Sen om han är otrogen eller ej kan ju ingen mer än han svara på. Dålig stil iaf. Speciellt att lova sonen skogsutflykt och itne komma hem på hela dan!
  • The Black Lady

Anonym (Ovetande) skrev 2009-10-18 16:18:53 följande:

Kan ligga något i det du säger.. Hur gör jag isåfall för att sluta vara sånn?
    Ja du.. det är lättare sagt än gjort...

Prata med din sambo och se hur han känner och jobba på därifrån....Kankse behöver ni familjerådgivning?

Lycka till!
  • The Black Lady
    jamen vafan han ska bli pappa igen och de har en 2 åring hemma. Det är ju för fan inte schysst det han gör. Sen om han är otrogen eller ej kan ju ingen mer än han svara på. Dålig stil iaf. Speciellt att lova sonen skogsutflykt och itne komma hem på hela dan!
    Hoppsa... varför så arg på mig?

Skriver jag att det han gjort är schysst??????
  • Anonym
    The Black Lady skrev 2009-10-18 16:21:13 följande:
    Hoppsa... varför så arg på mig? Skriver jag att det han gjort är schysst??????
    Black Lady: du trampade väl på någons ömma tår xD {#lang_emotions_djavulsk}
  • The Black Lady
    Anonym skrev 2009-10-18 16:24:56 följande:
    Black Lady: du trampade väl på någons ömma tår xD
    Tydligen
  • Esmiso

The Black Lady skrev 2009-10-18 16:21:13 följande:

Hoppsa... varför så arg på mig? Skriver jag att det han gjort är schysst??????
    nej, men att förklara det med att han känner sig som ett barn får mig att antingen tro att du eser män som stora barn eller att du tycker det är ok att män super när deras respektive ska föda vilken stund som helst. I min värld är sånt INTE ok. Sorry att jag hoppade på dig, inte personligt!
  • The Black Lady
    nej, men att förklara det med att han känner sig som ett barn får mig att antingen tro att du eser män som stora barn eller att du tycker det är ok att män super när deras respektive ska föda vilken stund som helst. I min värld är sånt INTE ok. Sorry att jag hoppade på dig, inte personligt!
    Jag tycker absolut inte att hennes sambo har gjort rätt, tvärtom... men jag försöker se det från en annan synvinkel....
  • vimsan06

bortskämd?
    han måste ju ha en total avsaknad av empati.
    Det spelar väl knappt någon roll om han varit otrogen,han har väl svikit dig tillräckligt ändå för att du ska tappa respekten för honom. Fick ont i magen bara av att tänka på hur det måste kännas inuti dig.

Svar på tråden Är han otrogen eller inbillar jag mig bara? :(