• Långväntan

Äntligen gravid herregud!!!!

Nu har jag en dag efter testdag fått gravid på CB´s digitala test och på cvl´s test fick vi två streck direkt.

Jag måste bara få skriva av mig lite. Jag är så upp i spinn så jag vet inte vart jag ska ta ivägen. Ni skulle bara veta hur mycke jag skakade både när jag testade och när jag skulle springa in till min sambo och berätta.

Helt plötsligt så är jag i vecka 4+4 och vad ska jag tänka på vad ska jag göra?

SÅ HIMLA GLAD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 11:17
    Jag vill bara lägga till att ni som kämpar ännu. Ge inte upp. Efter 1 ET och 2 FET som misslyckades hade jag helt gett upp efter den här ET. Men snacka om att man blir förvånad. Min läkare lag om alla mediciner och taktik denna gång och kanske det var det som gjorde de.
    Ni kan läsa på min press och se vad mycket man kan få gå igenom innan man lyckas. Det är ändå inte kört.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 22:49
    Vill bara ändra här i tråden och säga att det vart ett missfall. Med mycke blod, klumpar och en hemsk smärta

• Svar på tråden Äntligen gravid herregud!!!!
  • Pärla

Ååååh Grattis!!! Nu får du berätta vad du hade för symtomer har TD på torsdag!

• Gadget

Långväntan, jag skulle precis skriva Grattis när jag såg inlägg 10! åk till gynakuten direkt om du inte redan gjort det!
    Hoppas det bara är en ofarlig blödning! Lycka till! KRam

• Långväntan

Usch på morgonen så sa man att det är mitt livs bästa dag. men var helt borta för man var i ett lyckorus. Men sen efter några timmas så kommer en jätte blödning och troligtvis ett missfall. Allt tyder på det jag blöder mycke och börjar få känningar i nedre magen.

Jag väntar tills imorgon och blöder jag lika mycke så tar jag det som ett missfall annars så ska jag ringa sjukhuset direkt.

• Turbomamma
    Långväntan skrev 2009-10-19 15:08:30 följande:
    HJÄLP MIG. Jag blöder massor. är det missfall??????
    Nej vad tråkigt, läste om ditt pluss imorse och blev så glad för din skull. Själv hade jag bldöningar från Rd 9 till 12 innan jag plussade och var helt säker på att det var minusmens så det behöver inte vara kört även om jag förstår att du blir superorolig. Tror inte att det är så mycket att göra mer än att vänta och se...
    Kramar och tumhållning! Hoppas att blödningen ger med sig!
  • Långväntan

Tack vad gulliga ni är. Ni är ett stort stöd. men just nu sitter jag bara och gråter över mitt/vårt misslyckande. Vi som precis hade varit hos min sambos föräldrar och berättat som att dom visste om det här med IVF. Vi firade och hade stora planer på gång. Sen när vi gick där ifrån så kom det massa blod i trosan. Hur mycket sämre kan det bli. När vi kom hem fick jag ringa tillbaks gråtande och tala om att jag nog fått missfall. Vilken dag...

• Långväntan

Tack vad gulliga ni är. Ni är ett stort stöd. men just nu sitter jag bara och gråter över mitt/vårt misslyckande. Vi som precis hade varit hos min sambos föräldrar och berättat som att dom visste om det här med IVF. Vi firade och hade stora planer på gång. Sen när vi gick där ifrån så kom det massa blod i trosan. Hur mycket sämre kan det bli. När vi kom hem fick jag ringa tillbaks gråtande och tala om att jag nog fått missfall. Vilken dag...

• grynet80

Stackare!! Ni som var så glada... Skickar en stor kram till er, vet hur tråkigt det är. KRAM

• Turbomamma

Åh, vad jobbigt! Förstår att du måste vara helt förstörd. Vill inte ge dig några falska förhoppningar men tänk på att det inte behöver vara helt kört. Många blöder i tidig graviditet och det går vägen ändå! Men sen är det så klart så att det inte är optimalt att ha en kraftig blödning! Du skriver "massor", innebär det en menstruationsblödning eller kraftigare? Massa kramar och ta hand om er!

• Monsterpannkaka

Ånej,vilken dålig vändning :(

Gör det ont med? När jag fick mitt missfall gjorde det snuskigt ont.. och blödde massor.

Så orättvist.. ni som var så glada. o pyret som var så önskat.

Svar på tråden Äntligen gravid herregud!!!!