Ringtest
Ringen har stämt på alla mina graviditeter, eller tja, första mista jag halvvägs så den kan jag inte 100 svara för. Men det finns olika.. över handleden är det antalet barn/kön man får, ovanför mage i en aktuell graviditet visar det könet på bebis i magen. MEN det finns en baksida, den visste jag dock inte om i min förra graviditet är jag nu tacksam över. I den graviditeten så stod ringen still när jag testade över magen, den bebisen dog i magen. I den graviditeten jag precis avslutat hade jag tvillingar från början och när vi höll ringen över magen denna gången (mest för att stilla sinnet ska nog sägas) så gick den mellan pojke/flicka, pojke/flicka hela tiden.. min gissning är att hade båda blivit utvecklade hade det blivit en pojke och en flicka, dock så tappade jag den andra hinnsäcken i v7. När jag hållt ringen över handleden har den visat:
Flicka (miste det barnet), pojke (rätt), pojke (rätt), pojke (rätt), flicka (kan ha blivit), pojke (rätt) och enligt ringen ska jag få en flicka och sedan en pojke till, får väl se vad framtiden säger