• malmogirl

"grop" i bröstet? samt vätska..???

jag har under mitt högra bröst en liten grop... och de senaste åren,om jag klämt på mitt bröst (sedan jag gjorde abort alltså 2 år sen) så har de kommit ut lite vit vätska..? Jag har läst att detta kan bero på bröstcancer? snälla, nån med erfarenhet? jag har bokat tid den 2 nov hos min husläkare men jag är jätte rädd. Jag är inte speciellt gammal, bara 22 år..

• Svar på tråden "grop" i bröstet? samt vätska..???
  • Anonym

Om man har gropar och vätska i bröstet så kan det bero på bröstcancer. Men oroa dig inte förrän du fått ett besked av läkaren. Det finns inget du kan göra fram till 2 nov ändå.

Har du bröstcancer i familjen?

• malmogirl
    Anonym skrev 2009-10-19 17:24:28 följande:
    Om man har gropar och vätska i bröstet så kan det bero på bröstcancer. Men oroa dig inte förrän du fått ett besked av läkaren. Det finns inget du kan göra fram till 2 nov ändå. Har du bröstcancer i familjen?
    ingen har haft det.. jag har väldigt stora bröst däremot.. de e en liten grop ungefär stor som en knapp.. men jag känner inga knölar eller liknande =/
  • Anonym

det kan vara tecken på cancer men din ålder talar för att det är något snällare

• malmogirl

det står på sidan "läcker ur" asså jag får typ en tredjedels droppe om jag klämmer där framme.. då kommer de ut något vitt.. =/ och de e sen jag gjorde abort.. kan de ha med de o göra då??

• Anonym

Ja det kanske kan ha med det att göra?
    Min kompis hade också så att hon kunde klämma fram vitt utan att ens varit med barn! Hon hade p- cos som det heter...men fråga din läkare om det! Är inget farligt, men de sa att hon ev skulle ha svårare att bli gravid men hon har då barn nu!

• Anonym

Jag tror inte det är farligt...kolla upp det! Kan vara p-cos eller att din kropp hann förbereda sig då du var gravid!

Svar på tråden "grop" i bröstet? samt vätska..???