• Anonym

Fisting

Visste inte var jag skulle lägga tråden så det fick bli här!

Jag och min kille har testat fisting, men han har så vansinnigt stora händer så det "går" inte... Mina egna händer går bra!

Men nu vill jag testa att bli fistad av en tjej istället och i vår bekantskapskrets finns det en tjej som är intressant. Vår relation är god för att ha känt varandra kort tid. Dessutom får jag "vibbar" om att hon kan vara intresserad. Min fråga är nu hur jag lägger upp detta till en diskussion - någon fin ingång till hur jag börjar prata om det med henne så hon inte blir alltför chockad?

• Svar på tråden Fisting
  • Anonym (Vadå problem???)

Säg det rakt ut till henne eller visa med kropps språket att du är sugen på henne.

• Zamorak

*Kan inte du köra upp din hand i min fitta* e de bara o säga över ett glas med mjölk Kan bara bli ja eller nej.....Eventuellt måste du torka upp mjölk efter

• Anonym

Haha! Det var just städningen va mjölken som jag var rädd för!

Nä, bästa sättet är väl att säga det rakt ut - fast det ökar ju risken för ett nej ganska markant!

• ViceGuy
    Zamorak skrev 2009-10-20 12:47:25 följande:
    *Kan inte du köra upp din hand i min fitta* e de bara o säga över ett glas med mjölk Kan bara bli ja eller nej.....Eventuellt måste du torka upp mjölk efter
    Happ, så spruta man kaffe över hela tangentbordet, tack som fan!!!
  • Anonym (Mormor & morfar)
    Anonym skrev 2009-10-20 12:36:08 följande:
    Visste inte var jag skulle lägga tråden så det fick bli här! Jag och min kille har testat fisting, men han har så vansinnigt stora händer så det "går" inte... Mina egna händer går bra! Men nu vill jag testa att bli fistad av en tjej istället och i vår bekantskapskrets finns det en tjej som är intressant. Vår relation är god för att ha känt varandra kort tid. Dessutom får jag "vibbar" om att hon kan vara intresserad. Min fråga är nu hur jag lägger upp detta till en diskussion - någon fin ingång till hur jag börjar prata om det med henne så hon inte blir alltför chockad?
    Man kanske inte börjar med att prata om fisting. Du kan väl se till hamna i ett läge som lämpar sig för prat om tjejsex till att börja med. Bjud hem henne på en god middag t ex med groovy, bra musik och gott vin. Då kanske du kan kolla av att dina vibbar stämmer. Om hon är på, så kan det väl bli vad som helst. T ex fisting.
  • Anonym

Kom in på ämnet och led diskussioenen till fisting o se vad hon tycer, fråga om hon är sugen på att testa och läs henne o ev fråga om hon vill ge dig en hjälpande hand

• Anonym

Det var åt det hållet jag hade tänkt ta det hela... Skönt att se att det är fler som tänkter som jag! Då riskerar man kanske inte spilld mjölk! *haha*

Anonym (Mormor & morfar) skrev 2009-10-20 12:58:20 följande:

Man kanske inte börjar med att prata om fisting. Du kan väl se till hamna i ett läge som lämpar sig för prat om tjejsex till att börja med. Bjud hem henne på en god middag t ex med groovy, bra musik och gott vin. Då kanske du kan kolla av att dina vibbar stämmer. Om hon är på, så kan det väl bli vad som helst. T ex fisting.
  • Zamorak
    ViceGuy skrev 2009-10-20 12:55:46 följande:
    Happ, så spruta man kaffe över hela tangentbordet, tack som fan!!!
    Kaffe e så förbaskat dyrt, därför bättre me mjölk Sen kanske de vita som sprutar hjälper till lixom
  • Anonym (Fråga)

jag tycker du ska låna en porrfilm som ligger så hon ser den och så kan ni titta tillsammans på den och sedan är det troligast att hon vill ha all sex med dig, även firsting, jag har provat och det funkade exakt som jag tänkt.

• Anonym

Vi har vart inne på att visa en sida på datorn och råka komma in på en fistingsida... Nästan samma!

Hur tar man upp att det ligger en film där då? "Nej men titta - här har ju jag glömt en film framme... Är du sugen på att titta?"

Anonym (Fråga) skrev 2009-10-20 16:57:41 följande:

jag tycker du ska låna en porrfilm som ligger så hon ser den och så kan ni titta tillsammans på den och sedan är det troligast att hon vill ha all sex med dig, även firsting, jag har provat och det funkade exakt som jag tänkt.
Svar på tråden Fisting