• Libbe7

Klädsel för feta?

Jag har efter att ha slutat röka och även efter att ha förlorat båda föräldrarna på kort tid gått upp 20 kilo. Hur jag än kämpar så sitter dom som berget. Har så klart inga kläder som passar direkt. Byxorna rullar ner och tröjorna upp eftersom allt sitter på magen. Ser höggravid ut.

Men i morgon skall jag iväg till Ullared för att köpa en del kläder som jag kan ta tills det har vett på att försvinna. Men hur klär man sig snyggt som väldigt kraftig?
    Jag är en jeanstjej. Gillar förvisso kjol o tights men antingen kasar den ner eller upp ovanpå magen o hur snyggt e nu det då?

Vad ska jag satsa på?

• Svar på tråden Klädsel för feta?
  • Libbe7

Nackdelen med en sån här mage är att jag inte har ett ställa att trycka in linningen i om ni fattar. Det är som att klä på en badboll ;)
    Det finns vissa som är dallrigt feta osso sånna som jag. En stor valk liksom. Men jag testar era förslag och hoppas det grå bra.Tack

• Libbe7

Anonym (äpplet) skrev 2009-10-20 22:22:17 följande:

Jag har samma kroppsform tror jag. Gillar hög byxlinning med resår som i jeansleggings de är perfekta åsså en tunika ovanpå med skärning under brösten sk empireskärning.  Passar inte i ska a-formade tunikor utan måste markera (den obefintliga) midjan på nått sätt. Annars ser jag typ höggravid ut.  Men lycka till!
    Jag ser osso enormt höggravid ut. Jag blev tillfrågad att va stand in nu när dom ska spela in Octomom hahahahaha nä men det skulle kunna va så =)
  • Libbe7

Tackar för alla bra förslag. Det blev inget Ullared utan bara lite shopping här hemma. Var på mammaavdelningen och tog ett par tights, det absolut bästa jag har gjort. Nu sitter linningen under bysten och stannar där hahahaha jag slipper i alla fall gå och dra i dom hela tiden.

Hittade inga ovandelar men byxorna var det viktigaste. Hittade även ett par jeans-wanne-bee-tights =)

Svar på tråden Klädsel för feta?