• Zimlis

Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 3

Hej och välkommen till oss Guider på Familjeliv  
    vi är ett glatt gäng som gärna svarar på era frågor om Familjeliv, både gamla som nya medlemmar är varmt välkomna.
    Så har ni några frågor så tveka inte att ställa dom här, vi svarar så fort vi kan och beklagar om ett svar skulle dröjas.

Här är Listan på Familjelivs Guider, och ja det går även bra att ställa en fråga direkt till en av oss.

AasaC
    Achillea
    Anders Fru
    Angelzezzan
    Arvegil
    AnneSophie
    Babybalo
    black dawn raise
    Blossi
    Boothwalker
    Bumms
    Cellisen

Dimitra
    Donno
    elegi
    Felicia6
    Fluffguf
    ginana
    hot fuss
    Hugo Boss
    Kajsan
    kvinnan78
    La Lola

Lady Namárië
    lia76
    listo
    Licens To Kiss
    Lúthien Inglorion
    Mammajessi
    Mandragora
    Meria
    mexisis
    MissKaos
    Mythea
    Nicke
    Noas mamma
    Noblesss
    Quiet thoughts
    RiaRa
    Rossan
    Skarpa
    skåne tjej
    Steffi m Liam
    Suri
    Tasha78
    tobiq

VulgusProfanum
    yttik
    Zchimla

Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-5-298/m43428288.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-298/m45789661.html

• Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 3
  • Prisssan
    Nicke skrev 2009-10-22 11:18:03 följande:
    Jag lämnar nu Familjeliv så mig kan ni radera ur listan vid nästa tråd. Tack för den här tiden. :) www.familjeliv.se/Forum-5-163/m47986957.html
    Så trist
    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • tusse74

När jag går in på mina favoriter (forum), så saknar jag att man inte kan markera trådarna som lästa. Vissa trådar följer man kanske inte dagligen, men vill ändå ha dom som favoriter.
    Är det något som går att ordna?

Går det att lägga in en "varning" eller påminnelse när en tråd håller på att gå ut? Det är ofta som man vill fortsätta en tråd och om man gör det efter att tråden har gått ut, så missar kanske många intresserade den nya tråden.

Tacksam för svar!

• Zimlis
    tusse74 skrev 2009-10-22 21:16:20 följande:
    När jag går in på mina favoriter (forum), så saknar jag att man inte kan markera trådarna som lästa. Vissa trådar följer man kanske inte dagligen, men vill ändå ha dom som favoriter. Är det något som går att ordna? Går det att lägga in en "varning" eller påminnelse när en tråd håller på att gå ut? Det är ofta som man vill fortsätta en tråd och om man gör det efter att tråden har gått ut, så missar kanske många intresserade den nya tråden. Tacksam för svar!
    Hmm det förtsa så kan man iaf markera trådar som lästa om man är plusmedlem

Det andra om en varning/påminnelse när en tråd är på väg att gå ut är ingen dum idé
  • Licens To Kiss
    tusse74 skrev 2009-10-22 21:16:20 följande:
    När jag går in på mina favoriter (forum), så saknar jag att man inte kan markera trådarna som lästa. Vissa trådar följer man kanske inte dagligen, men vill ändå ha dom som favoriter.Är det något som går att ordna?Går det att lägga in en "varning" eller påminnelse när en tråd håller på att gå ut? Det är ofta som man vill fortsätta en tråd och om man gör det efter att tråden har gått ut, så missar kanske många intresserade den nya tråden.Tacksam för svar!
    Hej, om du går in på mina favoriter och scrollar ner kan du klicka på "markera alla som lästa"
    De här med att få en påminnelse om att tråden håller på och stängas kan redaktionen svara på
    99 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • tusse74

Det går inte att markera inläggen som lästa om man inte är pluskund, precis som Zchimla påpekade. Tack för informationen! Lägger in ett önskemål om att alla borde kunna använda denna tjänst!

Väntar med spänning om redaktionen har något svar på varning/påminnelsen när tråden är på väg att gå ut!

Tack för hjälpen!

• Licens To Kiss

Sorry, såg inte att Zchimla han före

• Zimlis
    Licens To Kiss skrev 2009-10-22 21:33:45 följande:
    Sorry, såg inte att Zchimla han före
    --------------------------------------------------------------------------> nu är jag redan här

Va ett tag sen jag va utan plus nu så jag minns ju inte hur det va och tyvärr är jag lite dåligt påläst om vad som ingår och inte ingår sen alla nya funktioner dragit ingång här {#lang_emotions_embarassed}
    Som Guide får jag väl ta mej i kragen och sparka in mej i vad som händer och sker :-d
  • Licens To Kiss
    Zimlis skrev 2009-10-22 21:36:39 följande:
    -------------------------------------------------- ------------------------> nu är jag redan här Va ett tag sen jag va utan plus nu så jag minns ju inte hur det va och tyvärr är jag lite dåligt påläst om vad som ingår och inte ingår sen alla nya funktioner dragit ingång här Som Guide får jag väl ta mej i kragen och sparka in mej i vad som händer och sker :-d
    Jag vet inte heller vad som ingår men ska också ta reda på de.
Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 3