• Emser

Julklappstips!?

Julen närmar sig sakta men säkert...
    Jag har som vanligt idétorka när det gäller julklappar och skulle behöva lite tips och förslag på roliga julklappar till;

Min lillebror (18 år) Musik och sportintresserad rock-kille.

Samt min sambos lillebror (13 år) Som 13åringar är mest, inget särskilt intresse utan det är mest data och tv-spel som gäller..

Vore tacksam om ni ville dela med er av era smarta tips!
    Kanske kan det komma till användning för andra också!

• Svar på tråden Julklappstips!?
  • tessum

Jag har också en lillebror på 18 år, han har egen lägenhet så mest troligen så kommer jag att ge honom något till hemmet. Men annars kanske du kan ge honom någon biljett till tex konsert eller bio?

13 åring, hmm kollat i tex teknikmagasinets katalog? De har ju en hel del udda saker som brukar gå hem hos män i alla åldrar.

Övriga julklappstips:

Jelly belly beans-orginalet. Superroligt godis med de mest udda smaker. Smörpoppcorn tex smakar verkligen smörpoppcorn. Rätt dyra i jämförelse med vanligt godis men jag beställde några presentaskar som jag ska ge bort i julklapp.

Photopearls. Har man småbarn som håller på med pärlor så vill man gärna vara med. Jag och samon köpte ett kit med photopearls och håller nu på med en pärlbricketavla av våra barn som ska bli en julklapp.

Ljudböcker blir allt mer populära, finns billiga nya på tex tradera. Bra till lite äldre släktingar eller till de som tex åker mycket bil.

• pernillaedin

Finns en väldigt läcker matta som är formad som en gitarr på Lagerhaus, kanske skulle vara något till 18-åringen!

• Julklappstipsen

julklappstipsen.blogg.se/  finns hur mycket bra julklappstips som helst, till alla olika åldrar !

Det här tv spelet är ett super tips om han gillar att spela gitarr eller vill lära sig : 
    julklappstipsen.blogg.se/2012/october/rock-smith.html 

Till 13 åringen så kanske non av de här sällskaps spelen kan passa. Dom är verkligen super roliga, och passar vuxna minst lika bra!  så det kan bli en kul sysselsättning på julaftons kvällen eller juldagen, och bra som lite omväxling till tv och dator tittandet !! :) 

julklappstipsen.blogg.se/2012/october/salskaps-spel.html 

Svar på tråden Julklappstips!?