• Regeena

Ge mig nåt nytt att läsa...

Ge mig era blogg adresser är ni snälla. behöveråt mer att läsa.

Här får ni min:
    regeenas.blogg.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-22 18:07
    Behöver något mer att läsa ska det stå;)

• Svar på tråden Ge mig nåt nytt att läsa...
  • Minin

Tidigare inlägg:

Vårdpersonal måste också få säga nej
    Få en present värd upp till 500kr (gäller bara ett litet litet tag)
    Rädd för tomten

www.lasmignu.blogg.se

• Primör

www.snygganna.se/

Nu är jag i graviditetsvecka 23. Jag har alltså varit gravid, konstant kissnödig och hormonellt störd i 161 dagar. Det är bara 119 dagar kvar nu, tills jag får en hängande degmage och sprängande bröst och en liten bebis ur baken!!

Det finns vid det här laget inget som är sig likt på mig längre. Fingrarna är som små rosa prinskorvar, näsan ser ut att härstamma från en afrikans urskog och magen påminner om 4 bowlingklot. Ja de som säger att kvinnan blir extra vacker när hon väntar barn, det där med ett det liksom strålar om oss......ja de vet ju verkligen vad de pratar om.

Jag har i dessutom inhandlat ?grädden på moset?, som gör att min sambo kommer gå igång på alla cylindrar i kväll!! Jag har införskaffat ett par efterlängtade, ursexiga trosor som sätter guldkant på vardagen. De lämnar inga klämmärken och de skaver inte in i livmodern.

I kväll älskling.....då ska du få se mig på våran egna, hemmagjorda catwalk......iförd ett par bekväma och snygga trosor i klass med victoria secret kreationer!!!!!!!!

• Mamma Natta08

Min blogg handlar om hur det är att vara ensamstående mamma, vardagsgrejer och mina tankar.

www.mammanatta.com

Svar på tråden Ge mig nåt nytt att läsa...