• fabler

extreemt billiga maträtter

Dilong skrev 2009-10-28 20:13:48 följande:
    Det där kan man göra med valfri eller valfria rotsaker, och förutom att det är sjukt billigt, så är det ofta riktigt smarrigt. Brödet som man ska ha till är naturligtvis hembakat och med surdeg istället för köpejäst Jag gillar verkligen den här tråden, den visar att många faktiskt kan laga mat och att inte alla bara har halvfabrikat i sina matkassar. Det finns hopp!
    vi köper ytterst sällan halvfabrikat även om vi inte alltid lagar så här billig mat. Men är man utbildad kock och lever med en kock så borde man inte använda halvfabrikat, sen är hemlagat sjukt mkt godare.

här är några ställen jag kikat på när jag haft idé torka på billigare mat
    www.flavourrider.com/budget.php
    billigmat.se/index.php
    www.matkompassen.se/

har inget bättre recept på rak arm mot dem du redan fått.
  • fabler
    Dilong skrev 2009-10-28 22:02:24 följande:
    Kan du kolla hur mycket tonfisk det är i en sådan burk.
    men vad spelar de för roll? du har redan sagt att du inte tycker receptet passar här. ifråga sätt inte folk som försöker hjälpa till, inget sagt att TS kommer äta varenda rätt som tas upp här. och fortsätter du hacka finns ju risken att TS inte får fler tips.
  • fabler
    Dilong skrev 2009-10-28 22:15:30 följande:
    Det är viktigt för att avgöra om din tonfisk verkligen är billig. Om du inte är van vid att bli ifrågasatt ber jag om ursäkt.
    ja nu vet jag inte vad du yrar om för jag har varken skrivit om tonfisk eller blivit ifråga satt inte av dig och inte i denna tråd åtminstone. Jag satte bara ner foten då jag ansåg från början att detta va en mycket bra tråd men som nu höll på att tas över av onödigt skrivande. = inga recept utan bara ifråga sättande.
Svar på tråden extreemt billiga maträtter