Headrush Äldre 12 Nov 19:09 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Fönstertittande kärring "Här om dagen blev jag riktigt irriterad och vinkade på henne (ja, det var det mest ondskefulla jag kom på just då)" mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 18 Nov 18:30 #318 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag är osnygg! "Jag som tycker jag har snygga boobisar annars!" mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 6 Dec 23:28 #765 Återställ Anmäl Du ogillar detta The gates of hell... mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 9 Dec 13:24 #835 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag smider ondskefulla planer... "När klockan var vid 4-snåret hade jag nått min gräns... Då började jag smida ondskefulla planer om hur jag skulle få honom att sluta väsnas." mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 9 Dec 23:52 #852 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag smider ondskefulla planer... "När klockan var vid 4-snåret hade jag nått min gräns... Då började jag smida ondskefulla planer om hur jag skulle få honom att sluta väsnas." mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 14 Dec 21:25 #966 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hög men hemma från sjukan! mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 17 Dec 16:03 #1048 Återställ Anmäl Du ogillar detta Det var alldeles magiskt Ny bloggskrud har det blivit också... mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 17 Dec 18:03 #1057 Återställ Anmäl Du ogillar detta Klockpynt? Wtf? mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 18 Dec 08:04 #1076 Återställ Anmäl Du ogillar detta Den nakna sanningen... "Det har kännts lite som att bebisen ska inkräkta på vår lilla familj, -vår perfekta lilla familj..." mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 28 Dec 21:01 #1282 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hur du slår i paket med hjälp av din katt... En nychatbox har jag också införskaffat mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 11 Jan 18:09 #1684 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min härliga lilla unge... mrslucifer.blogspot.com/
Headrush Äldre 15 Apr 23:33 #2020 Återställ Anmäl Du ogillar detta Kära M... idag har jag sett din kista sänkas ner i marken...