kalkprinsessan Äldre 18 Apr 21:06 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Anonyma kommentarer... GISSA VAD VI KÖPT IDAG???? Om att ringa till förlossningen...... Sommarbalkong och chilisar på gång. Att våga sätta gränser.
kalkprinsessan Äldre 19 Apr 21:19 #2054 Återställ Anmäl Du ogillar detta Och här ser ni vad vi köpte. Hur kan dom neka honom pappaledighet???? Gummistövlar och pussar. Tala är silver.
kalkprinsessan Äldre 22 Apr 11:52 #2069 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hela familjen fick sovmorgon! Är det ok att röka som nybilven mamma???? Läkarbesök med nytt ultraljud. Gravidvecka 30 med magbilder.
kalkprinsessan Äldre 23 Apr 20:18 #2079 Återställ Anmäl Du ogillar detta Lycklig för varje spark, men får dåligt samvete..... Fin dag med fina personer. Lavendel, snö och finbesök Är det ok att röka som nybilven mamma???? Läkarbesök med nytt ultraljud. Gravidvecka 30 med magbilder.
kalkprinsessan Äldre 25 Apr 20:39 #2097 Återställ Anmäl Du ogillar detta Tack för idag, tack för en underbart vanlig dag. Lördag. Lycklig för varje spark, men får dåligt samvete.....
kalkprinsessan Äldre 26 Apr 11:41 #2105 Återställ Anmäl Du ogillar detta Max 20 månader. Något alla borde ta sig tid med. (bilder) Tack för idag, tack för en underbart vanlig dag. Lycklig för varje spark, men får dåligt samvete.....
kalkprinsessan Äldre 28 Apr 13:45 #2126 Återställ Anmäl Du ogillar detta sommarfint ett barn ska jag ha när jag blir stor. gravidvecka 31 med magbilder.
kalkprinsessan Äldre 29 Apr 13:22 #2140 Återställ Anmäl Du ogillar detta En natt på BB. sommarfint gravidvecka 31 med magbilder.
kalkprinsessan Äldre 2 May 22:03 #2168 Återställ Anmäl Du ogillar detta Om jag inte lever imorgon........... Jag tror, jag tror på sommaren! Jag dog av skratt!! Lägg in mig för alltid! En natt på BB. gravidvecka 31 med magbilder.
kalkprinsessan Äldre 4 May 21:24 #2189 Återställ Anmäl Du ogillar detta BB liten Max. En riktigt bra film! Gravidvecka 32! Tofta hela helgen. Valborgsfoton. Om jag inte lever imorgon.....