Bohman Äldre 9 Nov 19:05 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Senaste inläggen Hehe...lite kul! Varit lite duktig... Usch va jag längtar... Ge mig tips... Smart eller bara paranoid? Kortisonbehandling!
Bohman Äldre 9 Nov 20:18 #5968 Återställ Anmäl Du ogillar detta NU SÄLJER JAG ALLA VÅRA "GAMLA" BARNSAKER OCH BARNKLÄDER!!! VAD BEHÖVER DU?!??!?! JAG HAR DET MESTA!!Senaste inläggen Till salu...
Bohman Äldre 12 Nov 17:51 #5995 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Farsdagstårtan... Bakar tårta.. Kvällens mysmiddag med barnen.. Kurering pågår.... Någonting nytt? Sömnlös i Björkvik.. Går som smort... I morgon är det dags igen... Förbereder... Jag har fått ett hedersuppdrag! Till salu...
Bohman Äldre 15 Nov 22:19 #6036 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen LYCKA! to mutch.. MASSOR att göra idag... Hoppa eller stå kvar? Ny familjemedlem! Tjoohoo!! Aj.. Fullspäckad söndag! Farsdag!
Bohman Äldre 16 Nov 08:32 #6039 Återställ Anmäl Du ogillar detta FÅ EN GRATIS BIOBILJETT!!!! http://mammabohman.blogg.se/2011/november/fa-en-gratis-biobiljett.html
Bohman Äldre 17 Nov 21:08 #6058 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Barbietårtan är klar... Man lämnar dem 1 SEKUND... Glöm inte mössan! Kasslergratäng med curry.... Sköldpaddan har fått ett namn.. Då var det dags igen... Tiihiioi... Få en gratis biobiljett!!
Bohman Äldre 18 Nov 21:21 #6072 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Kvällsmys.. Våran fredag... Oops... Barbietårtan är klar...
Bohman Äldre 21 Nov 17:01 #6104 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Lyckorus och ny barnvagn... Ute på hemligt uppdrag! *förvånad* Billig vagn?! Restiiing.. Eldslukning!!! Bit ihop?!
Bohman Äldre 28 Nov 13:59 #6188 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Ståbräda? Nya åkpåsen till min fina vagn.. Date.. Hur kan det vara sådan skillnad? Fullspäckad dag... Fullspäckad dag!! Har en ide.. Bästa med film.. Som jag längtar.. Zzzz... Sjukvården har gjort det igen... Kärlek! Många bollar i luften.. Ännu en.. Ny tårtblogg... Lyckorus och ny barnvagn...
Bohman Äldre 8 Dec 08:11 #6317 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Håll tummarna... Orolig... Vad är det som händer i Jespers kropp?? Julklapparna Buissnes-resa o Ullared.. Tröstar mig själv med... Fy fan-aaaan!!! Blev inte riktigt som jag tänkt mig... Starwars-tårtan Myskväll.. Ingen sömn...alls!! 40,5!!! Vab igen.. Nu är hon häär! Dagen är här.. Present.. konstig dag... Konstig dag.. Finaste pappan finns inte mer... Och halva är slut... :-O