Bohman Äldre 14 Dec 21:25 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Senaste inläggen Fortfarande ingen remiss... Lucia på dagis m.m.... Underbara kväll med.. orolig.. Tomten har varit här.. Läkarbesöket... Väntar Magiskt.. Locobase Repair! Inflyttningsfesten! Badrumsgolvet på plats.. Förberedelser innan partaj.. Nu händer det någonting... Har pratat me läkaren...
Bohman Äldre 17 Dec 15:49 #6403 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Biltårta samt babbelbabbel... Stort KET!!! Liten historia.. Mycket nu.. Min lilla toka.. Bjuder på detta.. Har fått en julklapp!!! Nu är det över..
Bohman Äldre 26 Dec 15:41 #6446 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Mysdag i vårsolen...och gårdagen. STORM! Våran fina julafton! God Jul! Världens bästa julklapp! Uppesittarkvällen! *pustar ut* Sjukvården är ett skämt! Brev från styrelsen... Ibland är det kul att komma till jobbet.. Har träffat tomten... Fy fan vilken dag.. Liten tjuvkik... Biltårta samt babbelbabbel... Stort KET!!! Liten historia.. Mycket nu.. Min lilla toka.. Bjuder på detta.. Har fått en julklapp!!! Nu är det över..
Bohman Äldre 2 Jan 23:22 #6489 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Varför ska det behöva vara såhär? Kortison..igen! Snart så. Första dagen på året blev händelserikt! Gott nytt år! Alexander... <3 ....jo Oro på jobbet... Världens finaste.. Utelek me de bäste... Så jävla underbart... Premiärbad!! Mycket action i Bomansro.. Nu börjar det igen... Mycket att fundera på... Tiden går så fort.. Host host... Tillbaka till vardagen...iallafall för mig! Mysdag i vårsolen...och gårdagen. STORM!
Bohman Äldre 4 Jan 03:24 #6502 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Statusuppdatering 2: Status: Nu börjas det... Ny dag, nya tag... Varför ska det behöva vara såhär?
Bohman Äldre 7 Jan 10:44 #6533 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Min överraskning till Ale.. Uppdrag 3 Uppdrag 2 Uppdrag 1 Hmm... Kul att bada... Står jag där? Back in order... Nu är misshandeln över.. Statusuppdatering...eee...3?
Bohman Äldre 9 Jan 11:45 #6546 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Varför gör du så här?? En stund för mig själv?? Eller? En helt vanlig söndag.. Hahahaha...
Bohman Äldre 13 Jan 11:16 #6575 Återställ Anmäl Du ogillar detta Har gjort en supermario tårta, kommentera gärna. http://evascakeaway.blogg.se/2012/january/supermario-tarta-till-elias.html
Bohman Äldre 24 Jan 14:43 #6651 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Barnen har städat!! Tårtan e klar.. va fan? Världens bästa Svärmor! Kommentarer... Magsjuka is in tha house! Söndagen.. Bästa!!! Helgen del 13 Helgen del 12 Helgen del 11 Helgen...del 10 Helgen del 9 Helgen del 8 Helgen...del 7 Helgen..del 6 Helgen....del 5 Helgen...del 4 Helgen..del 3 Helgen...del 2