Bohman Äldre 27 Jan 22:21 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Senaste inläggen Orkar man? O där kom nästa kraftiga anfall... Jag ser det snöar... Lite nervös.. Stackars barn...
Bohman Äldre 9 Feb 22:49 #6753 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Barnen tycker det är sååå kul att... En del bilder... Så sant.. Världens finaste VÄNNER! Ilfart till akuten.. En tårta?! Rast... En överraskning från min make! Nått måste de väll göra? Ligger lite efter. Myskväll med de finaste. Som utlovat, här kommer tårtan! Nattvakt pass 1 Tårtan är klar... Att det ska behöva ta sån tid... Det gör så ont.. Kvällens middag.. Jesper ritar! Februari... Hemma igen..
Bohman Äldre 12 Feb 21:37 #6770 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tyst som en mus...HJÄLP! Varning.. Nya tårtor... Uuuuuhhh!
Bohman Äldre 22 Feb 22:20 #6827 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Fy fan.... Alldeles för mycket... Hade det på känn.. Nervös.. Världens underbaraste dag!!!! Kvällen kommer bli magisk! Pulka-åkning... Världens mysigaste unge! Kan ni gissa??? EN utmaning... Vinterlek-cupcake-mys Är det inte konstigt?? Frisk luft... Älskade Wilma.. såäre... Nämen?! Ett TILL telesamtal från sjukan!! Sjukhuset ringde... Alla hjärtans kväll... ...orkar inte mer snart... Alla hjärtansdags frukost. Busunge..
Bohman Äldre 23 Feb 20:12 #6831 Återställ Anmäl Du ogillar detta CT-skalle för min älskade lilla pojke...
Bohman Äldre 1 Mar 18:29 #6849 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Lite tröttsamt är de... Tårtan.. Fusk... Ännu mer vab..... Jespers svar på CT. Vilken konstig dag! HJÄÄÄLP!! Min stackars lilla pojke... Ååååå..... Status: Fel...! Alltså seriöst?! Vad tror du?? Delad tur.. Skrattretande?! Barnen skriver... Wiiiiii..... Jenny, min goa vän!! Allt är pest... Faaaan!!
Bohman Äldre 19 Mar 08:06 #6916 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Wonderwoman!!? Söt-Hugo... Söndag i all ära.. Sista dagen.. Du ser väll??? Frågor.. HAHAHAHAHA.... Ett telefonsamtal... :-O Underbaraste dagen!! Nya tårtor.. "Lill-fredag" Myskväll med barnen! Mer gravdekoration. Jag söker... Ja... Tack för den käftsmällen... Vilken omtanke... Förlossningen!! Framme i Södertälje... Finaste gravdekorationen!
Bohman Äldre 28 Mar 23:48 #6976 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Klarar inte av det... *bryter ihop* Utebus! Världens bästa vän!! Hahaha.. Underbara dag...NOT!!!!!!!! BVC Livet är förbannat orättvist... Det vände tillslut.. Saknad... Åt helvete för tidigt.. Lördasmys! Vår fina lördag so far.. Haha...helt jävla sanslöst!! Hmmm../ Saknar... Natt... Vårfint hos våra Änglar! Mysdag med mina älsklingar! Bra start på morgonen...
Bohman Äldre 30 Mar 17:42 #6981 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Min stackars kille.. Kärlek! Sjukhus besök! Underbara väder.. Vi har bestämt oss... Klarar inte av det... *bryter ihop* Utebus! Världens bästa vän!! Hahaha.. Underbara dag...NOT!!!!!!!! BVC Livet är förbannat orättvist... Det vände tillslut.. Saknad... Åt helvete för tidigt.. Lördasmys! Vår fina lördag so far.. Haha...helt jävla sanslöst!! Hmmm../
Bohman Äldre 8 Apr 19:38 #7011 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Älskade lilla Wilma...hjärtat brister! <3 Frukost! Baka baka baka... Långfredag!! Finaste påskkärringen! Mysdag hos syrran. Hampus och Williams grav! Aaaah.... Min älskade Nellie Våren är här... Påskfint... Morgonmys Shoppat... Saknar! Hjälp va trött jag är.. På hemligt uppdrag i Stockholm. Om the road... Varning!! Alldeles för tidigt.. Nya tårtor..