Bohman Äldre 11 May 19:56 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Senaste inläggen HUGO 8 MÅNADER! Ny bil...(nästan...) SOLSTING! JESPER 4ÅR!!! Bilder från igår... ...Firat Jesper... Bedöm och ge kritik.... Jespers BARNKALAS! Äntligen...ÄNTLIGEN är det dags!! TJOHO! Efter regn/snö... www.loppi.se Jobb jobb jobb... Finaste lilla Hugo! 3 STEG!!!!
Bohman Äldre 16 May 13:47 #4761 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen HÄST-VECKA! Nu är de fan dags... kompisar! Skit morgon... Ny frisyr!!! ...Nervös... ...BVC och ny bil... Ops... HUGO 8 MÅNADER! Ny bil...(nästan...) SOLSTING! JESPER 4ÅR!!! Bilder från igår... ...Firat Jesper... Bedöm och ge kritik.... Jespers BARNKALAS! Äntligen...ÄNTLIGEN är det dags!! TJOHO!
Bohman Äldre 19 May 03:42 #4787 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tårt-bakelsen! Missinassen... Det blir som en drog... Varulven... HÄST-VECKA! Nu är de fan dags... kompisar! Skit morgon... Ny frisyr!!!
Bohman Äldre 21 May 13:44 #4807 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen *purrrrrrrr* Getingstucken! Läkarbesök...igen! Städa med stort S! Tårt-bakelsen! Missinassen... Det blir som en drog...
Bohman Äldre 23 May 20:14 #4821 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tillbaka till ritbordet... ...deppig... Det kommer snart en till bebis... Idag har jag varit duktig!!
Bohman Äldre 25 May 09:29 #4828 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Äntligen.. Playmobil is tha shit!! Förslag?
Bohman Äldre 27 May 22:04 #4850 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Inte riktigt rättvist.. Min lilla Jeppe.... Fasett!!
Bohman Äldre 29 May 19:43 #4863 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Det som inte får hända....det hände!! Deluxe-afton med mitt slem o Big Daddy! Morsdag med sjuka barn! GRATTIS! Inte riktigt rättvist..
Bohman Äldre 1 Jun 16:37 #4884 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Sommarens första dag! VICKIS 24ÅR!! SOLEN ÄR HELT UNDERBAR!!! från jordgubbstårta till trapp.... Det som inte får hända....det hände!! Deluxe-afton med mitt slem o Big Daddy! Morsdag med sjuka barn! GRATTIS! Inte riktigt rättvist..
Bohman Äldre 3 Jun 19:41 #4898 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Klänningen....jävla Nelly.se!! Sommarpirr!! Naturnes!