Bohman Äldre 30 Aug 19:11 10316 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka till din blogg här! Vill någon ha hjälp med bloggdesign? Inboxa mig.
Bohman Äldre 30 Aug 23:24 #5360 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Nu blev det sådär... Bloggdesign! Förseningskassan... Längtar.. Ännu en bloggdesign. ÄNTLIGEN!! Dagens lunch.. Svamplockning med barnen... Hugos rum!
Bohman Äldre 6 Sep 08:26 #5400 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Fotogenisk dag. I morgon är det dags.. Kommer lite efter.. HJÄLP!!! En helt vanlig lördagskväll!! ..kalas, bus och trerätters.. Underbara LEDIGA fredag!! Underbart.. Usch vilken jävla dag... Nu blev det sådär... Bloggdesign!
Bohman Äldre 6 Sep 16:04 #5403 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Ett par glasögon.. Fotbollsmatch...Bohmans vs. Nellie
Bohman Äldre 7 Sep 18:51 #5410 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen ...Sång och sjuka barn... Stressig morgon.. Fina Emma..
Bohman Äldre 8 Sep 19:14 #5414 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Varför hedras man när man är död? inte riktigt som jag tänkt mig... Svar på HB....?? HB?!
Bohman Äldre 10 Sep 19:57 #5429 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Hugos tårta! (kolla och bedöm min tårta ja gjort till min son som fyller 1år i morgon) *gråt* Lite gör så mycket.... Arbetsskadeanmälan. Dexofen och Citodon är mina bästa vänner!!
Bohman Äldre 11 Sep 15:34 #5437 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Hugos kalas! HUGO 1ÅR!! Hugos tårta!
Bohman Äldre 12 Sep 09:24 #5441 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen RIP min underbara son! VÄRLDENS BÄSTA BARN! Morgonstund?? Från himmel till helvete...
Bohman Äldre 12 Sep 18:30 #5446 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen ...Sorg-graven-födelsedagsfirande... Hugos första dag på dagis! RIP min underbara son!