• Anonym (Flata­)
    Äldre 23 Oct 12:19
    18144 visningar
    23 svar
    23
    18144

    Analsex

    Finns det några lesbiska tjejer som gillar analsex?
    Jag gillar det men min flickvän, vill inte ens pröva. Hon tycker det verkar äckligt. Jag ligger och längtar att hon ska föra in ett finger i rumpa på mig men... =(

    Har försökt slicka i det området när vi har varit lite onyktra, då har hon inte sagt helt nej men jag vill ha ett helt JA för att fortsätta.

  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym
    Äldre 23 Oct 15:54
    #1

    Jag tycker analsex är hur skönt som helst! Mitt ex tog mig gärna där med både fingrar och strapon.
    Klart att din tjej ska vara helt med på noterna innan ni prövar.. du kan ju försiktigt prova att bara trycka lite lätt med fingret mot hennes anus medans du slickar henne.

  • Anonym
    Äldre 29 Oct 23:20
    #2

    Ja är helt såld på anal sex. Det är så underbart skönt o sen blir mina orgasmer så otroliga :-P Ja har dejtat en tjej som är nu min bästa vän. Vi har haft sex rätt mkt när vi träffas.

    O en gång testa vi analt för hon vet hur mkt ja älskar de. först trodde vi inte att hon skulle få in de. MEN hon fick in HELA...utan glid medel. Vi klarade oss så väl på de ja hade haha. :-P
    Vi båda är impade att det gick så bra som de gjorde. Sen har de blivit så varje gång vi ses. Hon är den bästa ja har haft i sängen EVER!!!

    Vad tycker ni andra om anal sex?

    Ja är fasiken beroende av de hihi

  • Anonym (kåt tjej)
    Äldre 4 Nov 13:43
    #3

    Tycker om att bli slickad i rumpan...blir otroligt kåt av det...har dock aldrig vågat testa med dildo

  • Tue 27 Sep 2022 11:41
    #4

    Jag och min bästa kompis har haft sex med varandra mer eller mindre sedan vi först provade röra vid varandra när vi var kanske tretton, och redan när vi var femton så kom vi på att vi båda var nyfikna på analt. Så ja, sånt har jag provat många gånger. Att få ett finger där eller bli slickad där är hur upphetsande som helst. Upphetsande också att göra samma på henne - också att se henne fingra sig själv där eller få visa henne när jag gör det på mig själv? Tror nog inte det är alltför ovanligt att tjejer är nyfikna på sånt, och tror verkligen inte det är någon skillnad på om man har sex med tjejer eller inte.

  • Anonym (?)
    Wed 28 Sep 2022 10:33
    #5
    Anonym skrev 2009-10-29 23:20:16 följande:

    Ja är helt såld på anal sex. Det är så underbart skönt o sen blir mina orgasmer så otroliga :-P Ja har dejtat en tjej som är nu min bästa vän. Vi har haft sex rätt mkt när vi träffas.

    O en gång testa vi analt för hon vet hur mkt ja älskar de. först trodde vi inte att hon skulle få in de. MEN hon fick in HELA...utan glid medel. Vi klarade oss så väl på de ja hade haha. :-P
    Vi båda är impade att det gick så bra som de gjorde. Sen har de blivit så varje gång vi ses. Hon är den bästa ja har haft i sängen EVER!!!

    Vad tycker ni andra om anal sex?

    Ja är fasiken beroende av de hihi


    Fick in hela VAD utan glidmedel?
  • Fri 30 Sep 2022 08:45
    #6

    Jag är varken lesbisk eller tjej, men jag har tänkt på det här ett par dagar. Jag har haft enormt svårt att tänka mig anala lekar alls, ville inte vara nära varken på mig själv eller på någon annan. Jag har jobbat en hel del med det där, och nu har jag inga problem alls med det längre.

    Om hon nu tycker det är äckligt, så tror jag att ni möjligen kan komma vidare om du/ni tills vidare skippar detta med ett finger, och använder något annat, ett ljus, eller en smal dildo. Och kanske att det är du själv är den som sköter den, när hon slickar eller smeker dig. Kanske kanske att hon kan vänja sig vid det hela då.


  • JagSar­a
    Fri 14 Oct 2022 17:26
    #7

    Jag kan uppskatta analsex om han inte är för stor. Jag har gärna analsex med en kvinna oclså.

  • Thu 3 Nov 2022 11:27
    #8

    Det är precis som du skriver, TS. Jag också älskar "där" men det få tjejer har jag verit med ville absolut inte, så jag antar att gäller bara att hitta den rätta tillfälle och våga gå vidare lite skata..

  • Anonym (Biolo­gi)
    Thu 3 Nov 2022 11:31
    #9
    JagSara skrev 2022-10-14 17:26:51 följande:

    Jag kan uppskatta analsex om han inte är för stor. Jag har gärna analsex med en kvinna oclså.


    öh... jag minns inte allt från biologilektionerna i skolan, men... kvinnor har väl inte rätt utrustning... Förvånad
  • Thu 3 Nov 2022 11:38
    #10

    Haha, det beror hur man tolkar det hela, men det kan gå rätt så bra även utan "den".. ;)

Svar på tråden Analsex