elvinaOstefan skrev 2009-10-24 00:01:12 följande:
Ja leggingsen är kanon, fast h&ms i denim (riktigt jeanstyg) inte de i bumull för dom blir bara noppiga efter ett par tvättar. H&ms är lite högre i midjan, slutar typ vid naveln ^^ Ang. bhn och trosan så är det inget jag har dagligen, är jag bara hemma såföredrar jag bopmullsleggings och tunika, enkelt men smakfullt. Tycker att man kan hjälpa naturen på traven och forma till sin kropp lite extra vid vissa tillfällen. Bh:n har jag använt flitigt då den är super bekväm och ger ett intryck av smalare mage då tuttarna kommer upp, det är ju inte värre än att ha en vanlig pusch up bh. Man behöver ju inte heller ha urringat :) Trosan använder jag om jag ska ha klänning eller något palgg som sitter åt lite mer, jag känner mig inte bekväm när magen putar ut nertill eller när man sitter och får valkar.ang viktnedgång, hur tråkigt det än låter så är det bara till att äta sunt och träna. Har testat minst ett tiotal bantingspiller, shaker, dieter, detox, elektroder mm. Men det är något ynka kilo man tappar och går upp det dubbla när man slutar med det. Så sorry några lätta vägar finns det inte, jag har själv väntat på mirakelpiller men hittills finns det inget
Gördel! Så heter den där trosan ju som jag skrev om, haha kom på det nu ;) En sådan är ju jättebra att ha om man t ex ska ut på något speciellt och som du säger ha klänning.. Det hade jag på nyår och då hade jag gördel under :) Kände mig riktigt fin! :)
Viktnedgång, ja usch! Inge roligt att tänka på ens.. Jag har tryckt i mig en hel godispåse ikväll, nästan en hel. Det är lite kvar, haha! Däremot köpte jag ingen cola! Jag har druckit mjölk istället,, gott det med.
Jag äter faktiskt inte så himla onyttigt, jag äter ofta sallader och grönsaker till maten, på helgerna kan jag slå till med lite dricka och kanske chips, men annars försöker jag att inte äta för mycket sånt på vardagarna.. Såklart det blir ibland, men inte alls så ofta som förut.
Jag har försökt med BURN, piller. Som ska minska sötsug, öka prestationsförmåga, och öka fettförbränningen, men jag tyckte inte det hjälpte något speciellt..
Mitt sötsug är det värsta av allt, jag blir inte av med det. Jag funderar på att gå till en dietist, eller någon på vårdcentralen och be om att få hjälp med det för jag tycker det är riktigt jobbigt. Vissa dagar är värre än andra,, jag kan gå och äta hela tiden och vara sugen på något hela tiden.. Usch!
Så trist nu när det är kallt och grått ute, man är inte direkt sugen på att gå på långpromenader.. :/