MammaTillNeoh skrev 2009-10-23 23:40:27 följande:
Jag känner mig hemsk som sitter och klagar över min kropp när det finns hur många som helst ute i världen som är bra mycket större än vad jag är.. Jag har stl 38 på de mesta, ibland 36, ibland 40.. Helt beroende på vad det är för klädesplagg.. Men jag mår ändå inte bra av min mage som hänger ut överallt.. Jenasleggins, är de bra alltså? Får köpa mig ett par sådana då :D Har inte vågat tidigare för jag trott att magen ska hänga över byxkanten :P Den bhn har jag kollat på, men jag är rädd att den ska ge sånt fel intryck hos folk.. Alltså,, med risk för att det här ska låta väldigt dumt... Jag tänker som så att om man har en sån på sig, och t ex en sådan där tajt trosbyxa som går över magen så magen dras in, då tror alla man har stora tuttar och är smal,, sedan om man kanske träffar någon och man kramas lite eller så och han helt plötsligt upptäcker att jag inte var så smal, och inte hade så stora tuttar,, det gör mig lite osäker på sånt där. Men annars så tar jag åt mig av dina tips :) Du har inga bra tips på att gå ner i vikt på ett bra sätt och lätt sätt?
Ja leggingsen är kanon, fast h&ms i denim (riktigt jeanstyg) inte de i bumull för dom blir bara noppiga efter ett par tvättar. H&ms är lite högre i midjan, slutar typ vid naveln ^^
Ang. bhn och trosan så är det inget jag har dagligen, är jag bara hemma såföredrar jag bopmullsleggings och tunika, enkelt men smakfullt. Tycker att man kan hjälpa naturen på traven och forma till sin kropp lite extra vid vissa tillfällen. Bh:n har jag använt flitigt då den är super bekväm och ger ett intryck av smalare mage då tuttarna kommer upp, det är ju inte värre än att ha en vanlig pusch up bh. Man behöver ju inte heller ha urringat :)
Trosan använder jag om jag ska ha klänning eller något palgg som sitter åt lite mer, jag känner mig inte bekväm när magen putar ut nertill eller när man sitter och får valkar.
ang viktnedgång, hur tråkigt det än låter så är det bara till att äta sunt och träna. Har testat minst ett tiotal bantingspiller, shaker, dieter, detox, elektroder mm. Men det är något ynka kilo man tappar och går upp det dubbla när man slutar med det. Så sorry några lätta vägar finns det inte, jag har själv väntat på mirakelpiller men hittills finns det inget