• Anonym (lilla jag)

Han slog mig vid sex

Jag har kille som jag träffar ibland. Vi är inte tillsammans men vi har haft sex med varandra i något år nu. Han har alltid varit jätte "gullig" i sängen. Vet inte vad som hände för en vecka sen, men mitt i akten sliter han tag i mitt hår och drar mitt huvud bakåt, ger mig hårda örfilar, spottar på mig och kallar mig förnedrande saker. Han tränger även in i min anal och kör på jätte hårt. Han är ganska så välutrustad och jag är väldigt liten i kroppen och han sa flera gånger att jag är så otroligt skön för att jag är så liten och trång.

Vet inte varför, men jag blev som helt paralyserad när han började på att vara hårdhänt och sa därför inte emot utan lät honom köra på.

Efteråt var jag helt öm mellan benen och blödde från analen (vilket jag inte berättade för honom). Han sa att det var det absolut bästa sexet han någonsin haft och att han kommer att ha svårt att gå tillbaka till vanligt sex igen.

Vet inte om jag bara är ung och oerfaren, är detta vanligt förekommande sex bland par? Att bli slagen och förnedrad? Vart drar man gränsen innan det övergår till något sjukligt, är detta sjukligt bettende hos honom eller är det vanligt med sånt här typ av sex???

• Svar på tråden Han slog mig vid sex
  • Felix72

alla tänder ju på olika saker.

det man inte gillar, gör man inte.

gillade du det inte så tycker jag du ska söka dig någon annanstans för det där beteendet lär inte försvinna.

• Anonym (hmm)

alltså det där var väl våldtäkt!?? Det han gjorde va inte OK om du inte var med på det...... någon som har bättre koll kanske men jag tycker det låter som om han gjort sig skyldig till ett brott.... ofredande kanske?

• Anonym

Normalt är ett fult ord för det går inte att sätta en gräns på vad som är det.

Men att män vill ha sån sex är föga förvånande. Dom är programmerade av naturen att vara dominanta precis som alla andra djur. Titta på elefanterna, dom utför våldtäkter för att få sig ett nyp, å kattdjur biter sig fast i nacken. Så att fundera på vadf normalt är, ja det är nog bara puckat.

Min karl vill ha det så där ibland, men jag har fått satt upp regler och stoppord. Vilket jag föreslår att ni gör med om ni ska ha sex igen!

• Anonym

Anonym (hmm) skrev 2009-10-24 10:37:36 följande:

alltså det där var väl våldtäkt!?? Det han gjorde va inte OK om du inte var med på det...... någon som har bättre koll kanske men jag tycker det låter som om han gjort sig skyldig till ett brott.... ofredande kanske?
    Nej det har han inte eftersom hon uttryckligen inte sa Nej samt att hon var med på att ha sex från början.
  • linjes

En del tänder ju på det,men då är det ju en överenskommelse paren emellan..

Man kan ju inte ta för givet att det är ok att slå och förnedra någon bara för att man själv tänder på det

• linjes

En del tänder ju på det,men då är det ju en överenskommelse paren emellan..

Man kan ju inte ta för givet att det är ok att slå och förnedra någon bara för att man själv tänder på det

• Felix72

förvisso var hon kanske med på att ha sex från början men man slår aldrig en tjej.. oavsett situationen, borde ju vara dödsstraff på det.

• Miss Maya

Du får det att låta som att det han gjorde var okej? Han våldförde sig faktiskt på henne.

TS borde anmäla honom.

Felix72 skrev 2009-10-24 10:36:57 följande:
    alla tänder ju på olika saker. det man inte gillar, gör man inte. gillade du det inte så tycker jag du ska söka dig någon annanstans för det där beteendet lär inte försvinna.
  • Miss Maya

Trams. Hon blev paralyserad, hon sa det själv. Han våldförde sig på henne. Skulle hon gått till sjukhus direkt efteråt och fått sina skador dokumenterade skulle hon ha haft mycket större chans att få honom fälld. Hon hade ju för fan skador i analen.

Anonym skrev 2009-10-24 10:41:20 följande:
    Anonym (hmm) skrev 2009-10-24 10:37:36 följande: Nej det har han inte eftersom hon uttryckligen inte sa Nej samt att hon var med på att ha sex från början.
  • Anonym (bubban)

Den typen av sex förekommer, vissa tänder på att vara dominanta och vissa på att bli förnedrade, när sådana par möts funkar det så klart fint. Men när bägge inte är med på det blir det fel. Om du inte gillade det ska du definitivt inte fortsätta med den killen, IMHO. Jag föreslår att du berättar för honom att du inte alls uppskattade hans agerande, och att du tycker att det är bäst att ni inte fortsätter eftersom han uttryckligen vill fortsätta på den banan och inte "gå tillbaka", eller nåt i den stilen. Att det tagit så lång tid beror (jag gissar nu) kanske på att han gillar dig väldigt mycket och inte velat ta några risker, till sist kände han sig trygg nog eller kunde inte hålla sig längre.

Hans agerande i ljuset av trådstarten var inte ok, men å andra sidan killar brukar prova sig fram för att se vad som går/är ok och inte, analsex är ett bra exempel på det, dom närmar sig, provar att smeka eller börjar stoppa in, och ser om det blir nej eller om tjejen verkar gilla/vara med på det. Hur killen i ditt fall upplevt det hela kan ju bara han svara på. Huruvida det är våldtäkt som någon föreslog kan vara en mycket svår fråga för en domstol att avgöra.

Svar på tråden Han slog mig vid sex