Han slog mig vid sex
Jag har kille som jag träffar ibland. Vi är inte tillsammans men vi har haft sex med varandra i något år nu. Han har alltid varit jätte "gullig" i sängen. Vet inte vad som hände för en vecka sen, men mitt i akten sliter han tag i mitt hår och drar mitt huvud bakåt, ger mig hårda örfilar, spottar på mig och kallar mig förnedrande saker. Han tränger även in i min anal och kör på jätte hårt. Han är ganska så välutrustad och jag är väldigt liten i kroppen och han sa flera gånger att jag är så otroligt skön för att jag är så liten och trång.
Vet inte varför, men jag blev som helt paralyserad när han började på att vara hårdhänt och sa därför inte emot utan lät honom köra på.
Efteråt var jag helt öm mellan benen och blödde från analen (vilket jag inte berättade för honom). Han sa att det var det absolut bästa sexet han någonsin haft och att han kommer att ha svårt att gå tillbaka till vanligt sex igen.
Vet inte om jag bara är ung och oerfaren, är detta vanligt förekommande sex bland par? Att bli slagen och förnedrad? Vart drar man gränsen innan det övergår till något sjukligt, är detta sjukligt bettende hos honom eller är det vanligt med sånt här typ av sex???